تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 - 4:00
کد خبر : 6210

یاد گیری قرآن در مقاطع ابتدایی زنجان باجدیت برگزار می شود

یاد گیری قرآن  در مقاطع ابتدایی زنجان باجدیت برگزار می شود

اصغر بیات در گفتگو با خبرنگار مهر گفت:امتحانات مقطع ابتدایی در استان زنجان از ششم خردادماه شروع و تا ۱۳ ادامه دارد و مدارس این مقطع تا ۱۳ دایر است.  وی از تحصیل بیش از ۹۶ هزار و ۶۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی در هزار و ۵۵ مدرسه استان زنجان خبر داد.  معاون آموزش ابتدایی

اصغر بیات در گفتگو با خبرنگار مهر گفت:امتحانات مقطع ابتدایی در استان زنجان از ششم خردادماه شروع و تا ۱۳ ادامه دارد و مدارس این مقطع تا ۱۳ دایر است. 

وی از تحصیل بیش از ۹۶ هزار و ۶۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی در هزار و ۵۵ مدرسه استان زنجان خبر داد. 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به فعالیتهای قرآنی در مدارس ابتدایی استان زنجان اشاره کردو گفت: طرح آموزش ۳۳ روزه قرآن برای پایه سوم از یازدهم آبان ماه  سال گذشته در مدارس استان برگزار شده و دانش آموزان استقبال زیادی به برگزاری این دوره ها دارند. 

بیات تاکید کرد: خوشبختانه در مقاطع ابتدایی زنجان یاد گیری قرآن با جدیت برگزار می شود و اداره کل آموزش و پرورش استان به آموزش ارکان نماز در قالب برنامه های درسی و مکمل برنامه ریزی لازم را دارد. 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: در راستای ارتقای کیفی تعلیم و تربیت و فعالیت دوره های ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش برنامه ریزی لازم را کرده است.

وی افزود: امسال تقویت برنامه های فرهنگی و دینی جزو اولویت کاری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان است و  توجه به فعالیت ها و برنامه های قرآنی باعث ارتقای باورهای دینی در بین دانش آموزان می شود. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد