تاریخ انتشار : جمعه 1 شهریور 1398 - 12:25
کد خبر : 62066

انتقاد امام جمعه بجنورد از وضعیت حجاب درخراسان شمالی

انتقاد امام جمعه بجنورد از وضعیت حجاب درخراسان شمالی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز اول شهریور، در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به وضعیت حجاب در استان، اظهارکرد: امروز بازار و لباس پوشیدن مردم نوعی از تلاش‌های دشمنان در

انتقاد امام جمعه بجنورد از وضعیت حجاب درخراسان شمالی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز اول شهریور، در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به وضعیت حجاب در استان، اظهارکرد: امروز بازار و لباس پوشیدن مردم نوعی از تلاش‌های دشمنان در تهی کردن فرهنگ دینی از درون است.

وی از مانتوهای موجود در بازار بشدت انتقاد کرد، گفت: این نوع پوشش در شان زن ایرانی نیست.

یعقوبی با بیان اینکه مسئولان منشا این مساله را که همانا کارگاه‌های تولید کننده این عوامل فساد هستند، نمی‌بینند، افزود: چرا باید زنان مسلمان برای یافتن یک مانتوی اسلامی بازار را زیر و رو کنند و کمتر پیدا کنند.

وی با اشاره به ورود دشمن از این راه برای تهی کردن انقلاب از درون، گفت: حجاب مساله شرعی و قانونی است و نباید از کنار آن بی تفاوت عبور کرد.

وی با اشاره به نشانه رفتن غیرت مردان و حیای زنان در هجمه فرهنگی دشمنان، افزود: اگر دشمن این دو چیز را از مردم ما بگیرد دیگر نمی‌توان کاری کرد.

یعقوبی با اشاره به حضور جوانان جهادگر در خراسان‌شمالی، گفت: جوانان از نقاط دور و نزدیک در مناطق محروم استان برای جهاد و محرومیت‌زدایی حاضر شده‌اند و علاوه بر تلاش برای رفع مشکلات به خودسازی می‌پردازند که مدیران نیز باید این جهادگران را یاری کنند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد