تاریخ انتشار : جمعه 1 شهریور 1398 - 11:57
کد خبر : 62061

حل مشکلات کشور با تقویت تولید داخلی امکان‌پذیر است

حل مشکلات کشور با تقویت تولید داخلی امکان‌پذیر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی امروز در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت روز پزشک اظهار کرد: قدرشناسی از جایگاه ارزنده و والای پزشکان که سلامت، آرامش و امنیت جامعه را فراهم می‌کنند ضروری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی امروز در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت روز پزشک اظهار کرد: قدرشناسی از جایگاه ارزنده و والای پزشکان که سلامت، آرامش و امنیت جامعه را فراهم می‌کنند ضروری است.

وی بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی جامعه را مورد تأکید دستگاه‌های فرهنگی قرارداد و افزود: رسانه‌ها نقش مؤثری در تنویر افکار عمومی با انعکاس اخبار صحیح دارند اما متأسفانه ولنگاری در فضاهای مجازی سبب شده تا با انتشار اخبار جعلی و کذب فاصله و بی‌اعتمادی بین مردم و مسؤولین ایجاد زیاد شود.

امام‌جمعه رودسر توجه به امر حجاب در جامعه را مورد تأکید قرارداد و تصریح کرد: حجاب یک مسئله شرعی و قانونی در کشور است که ۱۷ آیه در قرآن برای حجاب داریم که بدحجابی حرام است بنابراین رعایت حجاب برای همه بانوان به‌ویژه بانوان شاغل در دستگاه‌های دولتی که از سفره نظام جمهوری اسلامی ارتزاق می‌کنند بیشتر رعایت کنند.

وی به حمله همه‌جانبه و وسیع فرهنگی دشمن به مبانی دینی، اخلاقی و انقلابی ملت ما اشاره کرد و گفت: دشمن می‌داند برای غلبه بر جمهوری اسلامی و حاکمیت اسلام با جنگ نظامی قادر نیست بنابراین با تحریم‌ها، جنگ اقتصادی، نفوذ فرهنگی و تأثیرگذاری بر مغزها و ذهن‌ها و تحریک هوس‌ها می‌تواند به این هدف برسد.

روحانی بر لزوم تقویت حرکت‌های دینی برای مبارزه با جنگ فرهنگی و اقتصادی کشور را مورد تأکید قرارداد و افزود: متأسفانه حرکت‌های دینی در کشور ضعیف شده و یک عده از مسؤولین ضعیف عمل می‌کنند.

وی با تأکید بر اهتمام مسؤولین برای توجه به امر تولید داخلی و حمایت از سرمایه‌گذاران بیان کرد: تولیدکنندگان رزمندگان جنگ اقتصادی هستند و حل مشکلات کشور با تقویت تولید داخلی امکان‌پذیر است و ملت ایران بجای مذاکره با دشمن همانند دوران دفاع مقدس در برای تحریم‌ها مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد