تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 - 13:42
کد خبر : 6198

رمز موفقیت عباس خواندن نماز اول وقت و با جماعت بود

رمز موفقیت عباس خواندن نماز اول وقت و با جماعت بود

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید   به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، مومن دانشگر امروز در همایش اختتامیه راهیان نور ۹۵ در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: عباس در حدود پنج سال در دانشگاه امام حسین(ع) مشغول به تحصیل بود و

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، مومن دانشگر امروز در همایش اختتامیه راهیان نور ۹۵ در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: عباس در حدود پنج سال در دانشگاه امام حسین(ع) مشغول به تحصیل بود و تربیت شده کسانی مانند سردار اباذری.

 

وی به اهمیت نقش مدافعان حرم در سوریه اشاره کرد و گفت: چند ماه پیش به سوریه رفتم و با دیدن صحنه‌های جنگ متوجه اهمیت نقش مدافعان حرم شدم چنانچه این مدافعان نبودند تروریست‌ها حرم اهل بیت را نابود می‌کردند.

 

پدر شهید دانشگر بیان کرد: داعش تا مرکز سوریه پیش آمده بود و مدافعان حرم با جان و دل و با لطف خدا موفق شدند که آنان را عقب برانند.

 

دانشگر در خصوص رمز موفقیت فرزند شهیدش، گفت: عباس پسر بسیار پرتلاش، شجاع و نترس بود و اهل امر به معروف و نهی از منکر و ایمان به سنت الهی داشت.

 

وی خطاب به دانشجویان، گفت: در کنار تلاش موفقیت به دست می‌آید و عباس با تلاش خود موفق شد مدرک کارشناسی خود را بگیرد و همچنین در دانشگاه پیام نور در رشته علوم سیاسی قبول شود.

 

پدر شهید دانشگر بیان کرد: دومین رمز موفقیت عباس نماز اول وقت بود که با جماعت به جا می‌آورد به خاطر همیت روحیاتش بود که یقین داشتم او شهید خواهد شد و خود را از مدت‌ها قبل برای این امر آماده کرده بودم.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد