افزایش ۶۸ درصدی تماس با بازرسی پلیس کردستان/کاهش ۱۴ درصدی انتقادات
علی لقائی در گفتوگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: ملاک عملکرد پلیس رضایتمندی مردم است که موجب مشارکت و همراهی هرچه بیشتر آنان را در تامین امنیت میشود. وی تماسهای مردمی با دفتر نظارت همگانی را جلوههایی از مشارکت مردمی در تامین امنیت دانست و عنوان کرد: مردم در تماس با این دفتر
علی لقائی در گفتوگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: ملاک عملکرد پلیس رضایتمندی مردم است که موجب مشارکت و همراهی هرچه بیشتر آنان را در تامین امنیت میشود.
وی تماسهای مردمی با دفتر نظارت همگانی را جلوههایی از مشارکت مردمی در تامین امنیت دانست و عنوان کرد: مردم در تماس با این دفتر پیشنهادات، انتقادات، شکایات و تقدیر خود را از عملکرد پلیس بیان میکنند.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کردستان اذعان داشت: طی چهار ماهه امسال ۱۱ هزار و ۸۰۰ تماس با دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ انجام گرفته که در مقایسه با مدت زمان مشابه آن در سال گذشته بیش از ۶۸ درصد افزایش دارد.
به گفته لقائی، میزان انتقاد از عملکرد کارکنان طی مدت زمان مذکور ۱۴ درصد کاهش و تقدیر و تشکر از عملکرد نیز ۹ درصد افزایش داشته است.
وی از افزایش ۱۸۰ درصدی پیشنهادات مردمی از طریق تماس با دفتر نظارت همگانی خبر داد و خاطرنشان کرد: این دفتر دوشنبه هر هفته با حضور فرمانده انتظامی استان به صورت چهره به چهره آماده پاسخگویی به موضوعات و مشکلات انتظامی مردم است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰