تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 - 6:35
کد خبر : 6166

خواندن نماز یکی از راه های قربت به ولی عصر(عج) است

خواندن نماز یکی از راه های قربت به ولی عصر(عج) است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان آئین تقدیر از فعالان و خادمان نماز شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان دیروز با معرفی و تجلیل ۱۰ نفر از فعالان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان آئین تقدیر از فعالان و خادمان نماز شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان دیروز با معرفی و تجلیل ۱۰ نفر از فعالان ستادهای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حجازی، رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در اجرای تمام اقدامات مربوط به نماز بخصوص در ایام ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) گفت: یکی از راه های تشخیص امام زمان و رسیدن به وی خواندن نماز است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان افزود: با نماز خواندن انسان عطر خوبی پیدا می کند و شامه اش قوی می شود، امام زمان بوی گل و گلاب دارد و وقتی شامه انسان قوی باشد می تواند عطر امام زمان را تشخیص دهد.

استاندار در امور ترویج و توسعه فرهنگ نماز گفت: هر آدمی عطر مخصوص خود را دارد و انسانها علاوه بر شامه مادی باید شامه معنوی نیز داشته باشند تا بتواند ارزشهای معنوی را تشخیص دهند.

حجت السلام والمسلمین مجتبی شوقی، امام جماعت ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان نیز ضمن ارائه گزارشی مطلوب از عملکرد ستاد اقامه نماز این شرکت، عملکرد کارکنان منطقه را در برپایی آداب و احکام  نماز بسیار خوب دانست.

حجت الاسلام شوقی در ادامه افزود: کارکنان این شرکت بسیار منضبط، زحمتکش و خدوم به خلق هستند و در برگزاری نماز جماعت بسیار فعال بوده و مشتاق دریافت معارف اسلامی و احکام می باشند.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۲۵ جلسه آداب و احکام و ذکر نماز برای کارکنان برگزار شده و در تمام مناسبت ها نیز نشست آشنایی با معارف اسلامی برای کارکنان صورت گرفت و بیش از ۱۰ جلسه کلاسهای آموزشی «ضرورت پایبندی به ارزشها » نیز برگزار گردیده که مورد استقبال کارکنان بوده است.

یادآور می شود، در پایان مراسم از ۱۰ نفر از فعالین و خادمین نماز ( داود اخوی، محمدحسین شمسی، محمدرضا شابراری و مرضیه کیوانفر)، خادمین امر به معروف و نهی از منکر (حسین برادران مفید، اسماعیل حسینی و سارا یکرنگی) و فعالین عفاف و حجاب (علی رسولی، حبیب میر عدلی و فاطمه عاصی) طی لوح و اهداء جوایز  تجلیل شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد