تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 19:14
کد خبر : 6156

مسئله حجاب و عفاف مهم‌ترین عرصه مبارزه فرهنگی بانوان

مسئله حجاب و عفاف مهم‌ترین عرصه مبارزه فرهنگی بانوان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حجت‌الاسلام علی گلیاری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب در مراسم یادواره بانوان شهیده با گرامیداشت مقام شامخ شهدای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و ارج نهادن به جایگاه والای بانوان شهیده در دوران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حجت‌الاسلام علی گلیاری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب در مراسم یادواره بانوان شهیده با گرامیداشت مقام شامخ شهدای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و ارج نهادن به جایگاه والای بانوان شهیده در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای زن، نمونه‌هایی از ایثار و شجاعت بانوان این سرزمین هستند که دوشادوش مردان برای این آب و خاک افتخار آفریدند.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب با تأکید بر نقش مهم بانوان شهیده در دوران دفاع مقدس افزود: امروز مسئله حجاب و عفاف بانوان مهم‌ترین عرصه مبارزه فرهنگی بانوان جامعه اسلامی با دشمنان انقلاب و اسلام است.
وی درادامه حضور در انتخابات را اصلی‌ترین مؤلفه اثبات مردم‌سالاری دانست و گفت: معنای حضور در انتخابات این است که برای ساختن ایران عزیز گام‌های استواری برداریم و اقتدار و شکوه کشور را به نمایش بگذاریم.
سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب نیز در این مراسم گفت: امروز به فضل و برکت خون شهدا ملت ما سربلند است و راه ما باید راه شهدا باشد و هر کشوری که بخواهد از بند ظالمان و ستمگران و مستکبران رهایی پیدا کند باید راه شهدا را پیشه کند.
وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو تأکید کرد: تمامی کاندیداها چه در انتخابات شورا و چه در ریاست جمهوری باید در خط ولایت فقیه، خادم ملت و ادامه دهنده راه شهدا باشند.
یادآور می‌شود، مراسم یادواره زنان شهیده با حضور مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب و جمعی از بسیجیان در نماز خانه سپاه این ناحیه برگزار شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد