تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 20:55
کد خبر : 60924

مدیران و مسئولان اولین مجریان امر به معروف و نهی از منکر باشند

مدیران و مسئولان اولین مجریان امر به معروف و نهی از منکر باشند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شامگاه چهارشنبه در همایش روسا و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: امر به معروف راه انبیاست و هـرگونه رشدی در جامعه انجام می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شامگاه چهارشنبه در همایش روسا و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: امر به معروف راه انبیاست و هـرگونه رشدی در جامعه انجام می‌شود در گرو ترویج معروفات است.

وی افزود: اگر مردم بخواهند درست زندگی کنند و عدالت برقرار باشد ترویج معروفات در جامعه همواره نمود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اگر می‌خواهیم حکومت اسلامی تشکیل دهیم و آموزه‌های الهی در جامعه حاکم باشد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرا شود.

حسینی‌شاهرودی افزود: افرادی که در جامعه مسئولیت دارند اولین کسانی هستند که باید امر به معروف و نهی از منکر را اقامه کنند.

وی خاطرنشان کرد: قانون گریزی یکی از منکراتی است که در جامعه ما به آن توجه نمی شود و در مقابل این منکر باید قانون گرایی را ترویج نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: در کشور ما رعایت حجاب قانون است و حتی کسانی که حجاب را قبول ندارند باید قانون را رعایت کنند چرا که قانون گریزی از منکرات است.

حسینی‌شاهرودی از موانع پیش روی رونق تولید در جامعه به عنوان منکر نام برد و گفت: باید برای رفع این منکر تلاش شود چرا که روشی که مسؤولان در پیش می‌گیرند برای عموم مردم الگوبخش است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد