تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 20:55
کد خبر : 60922

افراد رانده‌شده یا شیفته قدرت در فضای مجازی اقدام به ترویج منکرات می‌کنند

افراد رانده‌شده یا شیفته قدرت در فضای مجازی اقدام به ترویج منکرات می‌کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله مرادی شامگاه چهارشنبه در همایش استانی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان در سنندج اظهار کرد: پرداختن به مبحث حجاب و عفاف یکی از ضروریات سلامت جامعه است اما

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله مرادی شامگاه چهارشنبه در همایش استانی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان در سنندج اظهار کرد: پرداختن به مبحث حجاب و عفاف یکی از ضروریات سلامت جامعه است اما فریضه امر به معروف و نهی از منکر فراتر از مبحث حجاب و عفاف است.

وی افزود: متاسفانه در فضای مجازی فرصت ترویج تفکر اسلامی به فضایی برای یأس‌آفرینی در بین آحاد جامعه در خصوص دستاوردها و خدمات نظام اسلامی تبدیل شده است.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: طرفداران احزاب مختلف در کشور تنها بدی‌های همدیگر را می‌بینند و با تخریب همدیگر به دستاوردهای نظام اسلامی صدمه می‌زنند.

وی افزود: فضای مجازی برکات زیادی دارد اما متاسفانه عده‌ای که از قدرت رانده شده‌اند و یا دنبال قدرت هستند از این عرصه سوءاستفاده می‌کنند.

الله‌مرادی اظهار داشت: نباید طرفداران احزاب از بستر فضای مجازی برای تخریب همدیگر استفاده کنند چرا که برایند این تخریب‌ها علاوه بر اینکه دو طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب را در جامعه تخریب می‌کند بلکه با این حرکت‌ها و اقدامات به دستاوردهای نظام آسیب می‌رسد.

وی افزود: بنده از هیچ حزب و جناحی طرفداری نمی‌کنم اما به طرفداران همه احزاب و جریانات سیاسی عرض می‌کنم که به جای تخریب همدیگر در فضای مجازی از این فضا برای بیان دستاوردها و خدمات خویش بهره بگیرند.

الله‌مرادی خواستار فعال‌شدن همه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان شد و اظهار داشت: از هیچ شورایی خواستار گزارش عملکرد نیستیم بلکه انتظار داریم این شوراها در راستای سالم‌سازی فضای ادارات خویش تلاش کنند.

محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان نیز در این همایش خواستار مدیریت مصرف آب در سطح استان به ویژه دستگاه های اجرایی شد و گفت: متاسفانه در جامعه ما از منابع آب به صورت بهینه استفاده نمی شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد