تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 - 10:36
کد خبر : 60804

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان: دشمن به دنبال رواج ضد ارزش‌ها در جامعه است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان: دشمن به دنبال رواج ضد ارزش‌ها در جامعه است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان که در دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر تکلیفی است که در

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان که در دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر تکلیفی است که در صورت تحقق کامل و جامع آن جامعه اسلامی از هرگونه ناپاکی و فساد مبرا می‌شود.

وی به آثار و برکات فردی و اجتماعی عمل به فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: انجام این فریضه الهی مانع از بین رفتن معروفات و ارزش‌ها و سدی برابر گسترش و رواج منکرات در جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمنان در رواج ضد ارزش‌ها و خدشه واردکردن به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام گفت: عمل به فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر باید به‌صورت جدی دنبال شود و هیچ فردی نباید خود را در قبال آن غیرمسئول بداند.

خوزستان| دبیر امربه معروف نیروهای مسلح: دشمن قصد تغییر اعتقادات مردم را داردمجمع رهروان امربه معروف در شهرستان‌های استان بوشهر تشکیل شداردبیل| طرح طلایه‌داران امربه معروف و نهی از منکر در اردبیل اجرا می‌شود

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه احساس تکلیف در عمل باید نسبت به امربه‌معروف و نهی از منکر وجود داشته باشد نه در قالب حرف و شعار، اظهار داشت: اصلاح جامعه و حل‌وفصل بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی راهکارش اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به توجه به پیاده‌سازی این فریضه الهی هستند از عملکرد نیروی انتظامی در این خصوص ابراز رضایت کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان و دبیر شورای امربه‌معروف استان سمنان نیز در این جلسه به رویکردهای شدید این شورا در استان سمنان اشاره کرد و از جمله آن‌ها را بذل‌توجه همه‌جانبه به تحقق امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح استان سمنان اشاره کرد.

وی نگاه همه‌جانبه در این حوزه را مستلزم توجه جدی به این مهم عنوان کرد و گفت: اهداف ستاد کشوری شورای امربه‌معروف و نهی از منکر را به‌طورجدی دنبال می‌کنیم که یکی از آن‌ها راه‌اندازی گروه‌های مردم‌نهاد است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد