تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 - 8:54
کد خبر : 60794

راه اصلاح جامعه از مشکلات، امر به معروف و نهی از منکر است

راه اصلاح جامعه از مشکلات، امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان که  ضمن تاکید بر اهمیت موضوع امر به معروف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان که  ضمن تاکید بر اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت: راه اصلاح جامعه از مشکلات امر به معروف و نهی از منکر است و باید همه توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

او ضمن تاکید بر مهم دانستن اجرای امر به معروف در جامعه افزود : مردم در جامعه از جرم‌های مشهود ناراحت هستند و اهتمام این شورا باید بر جلوگیری و تذکر جرم‌های مشهود باشد. 

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: همه باید در حد توان خود در حوزه امر به معروف فعالیت کنند و خوشبختانه تاکنون عملکرد نیروی انتظامی در این حوزه خوب بوده است. 

او ضمن تاکید بر رصد فعالیت‌های گروه‌های مردم نهاد در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در استان گفت: عملکرد این گرو‌ها باید رصد شود تا خروجی آن‌ها مشخص و روشن باشد. 

سرهنگ دامغانی فرمانده سپاه استان و دبیر جدید شورای امر به معروف استان در این جلسه گفت: باتوجه به تغییر رویکرد در سطح کشوری می‌طلبد که شورای امر به معروف استان تلاش و اهتمام بیشتری در راستای اجرای اهداف ستاد کشوری داشته باشد.

او افزود: یکی از رویکرد‌های اساسی ما موضوع راه اندازی گروه‌های مردم نهاد است که لازم است در این حوزه پیگیری‌ها انجام شود.

سرهنگ دامغانی تشریح کرد : موضوع دیگری که باید پیگیری جدی شود موضع نگاه همه جانبه به امر به معروف در سطح استان است که باید پیگیری جدی شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد