تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 10:40
کد خبر : 60731

پرداخت تسهیلات ازدواج در اولویت بانک‌ها قرار بگیرد

پرداخت تسهیلات ازدواج در اولویت بانک‌ها قرار بگیرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با تأکید بر پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان باید در اولویت بانک‌ها قرار بگیرد اظهار داشت: همچنین می‌توان از ظرفیت سمن‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با تأکید بر پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان باید در اولویت بانک‌ها قرار بگیرد اظهار داشت: همچنین می‌توان از ظرفیت سمن‌ها و خیرین برای امر ازدواج بهره‌مند شد.

او تأکید کرد: افزایش مطالعه، درک منویات جوانان، ارتقای وضعیت تحقیق و پژوهش و بهره‌مندی از نتایج آن می‌تواند در افزایش اشتغال و کاهش نرخ طلاق مؤثر باشد.

عباسی افزود: نبود درک متقابل، فرهنگ متفاوت و سایر عوامل مشکل‌زا در زندگی مشترک زوجین باید بررسی و در راستای رفع آن برنامه‌ریزی و اقدام لازم صورت گیرد.

او ادامه داد: آموزش، هدایت و فرهنگ‌سازی در راستای تقویت و ترویج فرهنگ ازدواج و پیشگیری از طلاق بین زوج‌ها جزو برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه‌های اجرایی مرتبط باشد.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مشکل این بخش با همکاری و مشارکت بخش خصوصی شناسایی و در راستای رفع مشکلات و تقویت مزیت‌ها و پتانسیل‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

او گفت: تسهیل در پرداخت وام‌های ازدواج جوانان و همچنین بررسی روند هزینه‌کرد اعتبارات اختصاصی به بهزیستی در خصوص ترویج ازدواج و کاهش طلاق ضرورت دارد.

عباسی تأکید کرد: بخش خصوصی، مسئولان دولتی را در زمینه آموزش و فرهنگسازی ازدواج‌های موفق و آسان کمک کنند.

او سازمان‌های مردم نهاد را داری نقش مهم و مؤثری در تقویت فرهنگ ازدواج آسان و تقبیح طلاق دانست و افزود: جلب و جذب کمک‌های خیری برای افزایش ازدواج مورد توجه مسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد