تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 - 3:43
کد خبر : 60445

دانش آموزان معرفت را در کنار مربیان خود تحصیل کنند

دانش آموزان معرفت را در کنار مربیان خود تحصیل کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیین افتتاحیه سی امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در ۳ رشته بدمینتون، شطرنج و تنیس روی میز و همچنین سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور به میزبانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیین افتتاحیه سی امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در ۳ رشته بدمینتون، شطرنج و تنیس روی میز و همچنین سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور به میزبانی آموزش و پرورش گیلان امروز با حضور آیت الله رسول فلاحتی در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر برگزار شد.
وی با تسلیت شهادت امام جواد (ع) گفت: به دختران پاک و بی آلایش کشور جمهوری اسلامی ایران سلام و خیر مقدم عرض می‌کنم.
امام جمعه رشت تصریح کرد: امیدوارم در ایام کوتاه این دوره مسابقات ورزشی برای دختران دانش آموز سرشار از نشاط، معنویت، عزت و سلامتی باشد.
وی با بیان اینکه امشب مصادف با شهادت امام جواد (ع) است، تصریح کرد: امام جواد (ع) می‌فرماید که هر انسانی در زندگی به سه امر نیاز دارد و نخستین آن عبارت است از اینکه خدا به او توفیق دهد در عرصه‌های مختلف زندگی موفق شود.
آیت الله فلاحتی، شعار آموزش و پرورش را تحصیل، تهذیب و ورزش دانست و بیان کرد: دانش آموزان معرفت و اخلاق را در کنار مربیان خود بشناسند و بیآموزند.
وی به دومین رهنمود امام جواد (ع) اشاره کرد و گفت: انسان نیاز دارد همیشه از درون صفتی داشته باشد که او را از گناهان و خطا‌ها مصون دارد.
نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به سومین توصیه امام جواد (ع)، خاطرنشان کرد: کسی که انسان را نصیحت می‌کند و خیرخواه اوست باید نصیحت او را پذیرفت.
آیت الله فلاحتی، پدر و مادر و مربی را بهترین خیرخواه انسان ذکر کرد و یادآور شد: مربیان باید بدانند دختران دانش آموز امانت خانواده‌ها در دست آن‌ها هستند و نکته‌های اخلاقی، عفاف، حجاب و تربیتی را در قالب تحصیل، تهذیب و ورزش به دختران دانش آموز انتقال دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد