تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مرداد 1398 - 12:12
کد خبر : 60414

تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به موضوع حجاب در دادسرای اهواز/برخورد جدی با رفتار‌های خلاف عفت عمومی

تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به موضوع حجاب در دادسرای اهواز/برخورد جدی با رفتار‌های خلاف عفت عمومی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد گراوند معاون دادستان مرکز خوزستان گفت: شعبه ویژه رسیدگی به موضوع حجاب و عفاف در دادسرای عمومی اهواز تشکیل و با رفتار‌های خلاف عفت عمومی برخورد می‌شود. او بر برخورد قاطع دستگاه قضایی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد گراوند معاون دادستان مرکز خوزستان گفت: شعبه ویژه رسیدگی به موضوع حجاب و عفاف در دادسرای عمومی اهواز تشکیل و با رفتار‌های خلاف عفت عمومی برخورد می‌شود.

او بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با هنجارشکنان تاکید کرد و افزود: یکی از اهداف و سیاست‌ها در دستگاه قضایی، حراست از اصول انقلاب اسلامی است که از جمله اصول مهم آن بحث عفاف، حجاب و رعایت ارزش‌های اسلامی است.

گراوند بیان داشت: دادستان عمومی اهواز رئیس کمیته قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که همواره به صورت هفتگی کمیته مربوطه را تشکیل و تمامی مسائل مهم این شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون دادستان مرکز خوزستان تصریح کرد: برگزاری این کمیته تاکنون نتایج خوبی جهت مقابله با هنجارشکنان داشته و این مسیر همچنان تا برچیدن تمامی ناهنجاری‌ها در جامعه ادامه دارد.

این مقام مسئول اذعان داشت: بر اساس قانون در گام اول تذکر شفاهی به سرنشینان خودرو‌ها داده می‌شود و در صورت مقاومت کردن، خودرو توقیف و برای سرنشینان پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

محمد گراوند اظهار کرد: ما به اصولی که شهدای این انقلاب جان خود را برای آن نثار کردند، پایبندیم و مقابل هرگونه حرمت شکنی می‌ایستیم.

به گفته او، برخورد با متخلفان از ابتدای سال جاری تاکنون آغاز و به صورت جدی ادامه دارد و از شهروندان می‌خواهیم در این زمینه نهایت همکاری را با ماموران انتظامی و دستگاه قضایی داشته باشند.

موضوع سگ گردانی، کشف حجاب و بی حجابی به خصوص درون خودرو‌های شخصی از مواردی است که در ماه‌های گذشته مورد توجه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی قرار گرفته که در این خصوص به متخلفان هشدار‌های لازم داده شده و این طرح همچنان در سطح استان در حال اجرا است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد