تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مرداد 1398 - 10:48
کد خبر : 60410

۳۷۴۱ فقره ازدواج در کردستان ثبت شد/ ثبت ۱۰۴۴ فقره طلاق

۳۷۴۱ فقره ازدواج در کردستان ثبت شد/ ثبت ۱۰۴۴ فقره طلاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، گلاویژ فتاحی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته جوان در سنندج اظهار کرد: همزمان با سالگرد ازدواج حضرت فاطمه(س) و امیرالمونین علی(ع) از دوازدهم لغایت هجدهم مردادماه ویژه برنامه هایی در سطح استان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، گلاویژ فتاحی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته جوان در سنندج اظهار کرد: همزمان با سالگرد ازدواج حضرت فاطمه(س) و امیرالمونین علی(ع) از دوازدهم لغایت هجدهم مردادماه ویژه برنامه هایی در سطح استان برگزار می شود.

وی فزود: بیش از ۱۶۰ برنامه اجرایی و عملیاتی در راستای فرهنگ سازی، آگاهی بخشی، اطلاع رسانی، مهارت آموزی و ترویج ازدواج‌های آسان و به هنگام در شهرستان های مختلف استان برگزار می‌شود.

فتاحی خاطرنشان کرد: در طول ایام هفته ازدواج ۲۰ کارگاه آموزشی سه گانه با محوریت آموزش‌های قبل، حین و بعد از ازدواج برای زوجین جوان و جوانان در آستانه ازدواج برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: برگزاری جشن ازدواج در شهرستان‌های ۱۰گانه استان، رونمایی از دو فیلم کوتاه و سه انیمیشن با موضوع ازدواج، اعطای مجوز به سه مرکز مشاوره تخصصی، اجرای تئاتر خیابانی با موضوع ازدواج و تجلیل از خادمان عرصه ازدواج از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته ازدواج در استان کردستان است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه سخنان خود به آمار استانی طلاق و ازدواج طی چهار ماه اول سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: تا پایان تیرماه ۳هزار و ۷۴۱ فقره ازدواج در استان ثبت شده است.

فتاحی افزود: در این مدت نیز یک‌هزار و ۴۴ فقره طلاق در استان ثبت شده است.

وی همچنین از ثبت نام ۱۱هزار و ۲۷۳ فقره درخواست وام ازدواج در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۸هزار و ۳۱۰ فقره وام به زوجین پرداخت و ۲ هزار و ۹۶۳ فقره نیز در صف پرداخت است.

فتاحی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۱ سمن در حوزه جوانان در استان دارای مجوز هستند که یک سمن به صورت تخصصی در حوزه ازدواج فعالیت نموده و سایر سمن ها نیز بنا بر رسالت خویش فعالیت های را مرتبط با حوزه ازدواج جوانان را پیگیری می کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد