تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1396 - 10:07
کد خبر : 6036

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: داوطلبان انتخابات حرمت نظام را حفظ کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: داوطلبان انتخابات حرمت نظام را حفظ کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: داوطلبان ناکام در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز حق ایجاد اختلاف در جامعه را ندارند و باید تابع قانون باشند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: داوطلبان ناکام در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز حق ایجاد اختلاف در جامعه را ندارند و باید تابع قانون باشند زیرا ایجاد تفرقه شایسته مردم و جامعه اسلامی نیست.
وی اضافه کرد: اگر افرادی امنیت و آسایش مردم و کشور را تهدید کنند، سیلی محکمی از دستان مردم می خورند و داوطلبان انتخابات بر این اساس باید مراقب باشند تا به مباحث اجتماعی، قومیتی و مذهبی دامن نزنند.
وی ادامه داد: هر داوطلبی که از مسائل قومیتی سوء استفاده کند بدون شک مخالف نظام و رهبری است و می خواهد به کشور خیانت کند و مردم باید در مقابل اینگونه افراد بایستند.
وی گفت: انتخابات از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود زیرا محل قدرت نمایی و مظهر اقتدار کشور بوده و اقتدار نظام، امنیت آفرین است.
وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان از اقتدار نظام دارد و به دنیا نشان می دهد که مردم برای همیشه پای آرمان های امام و رهبری ایستاده اند و این حضور امنیت داخلی را به ارمغان می آورد.
وی با اشاره به سالروز ولادت منجی عالم بشیریت، حضرت امام زمان (عج) بیان کرد: خداوند رزق و روزی بندگانش ‌را به لطف حضور این حضرت فراهم می کند و تمام موجودات به احترام وجود این امام مورد عنایت خداوند قرار می گیرند.
وی ادامه داد: مسئله مهدویت یکی از مسائلی است که هیچ قوم و طایفه ای توان انکار آن را ندارد و اسلام به مهدویت و وجود یگانه منجی عالم بشیریت اعتماد و اعتقاد دارد.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور خیل عظیم مردم مومن و نمازگزار در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.
در حاشیه نماز جمعه این هفته بمناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت ولی عصر(عج) شیرینی و شربت بین نمازگزاران پخش شد.
۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
** خبرنگار: شهیین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد