تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 20:20
کد خبر : 60278

شهرک عزیزی در زمان ساخت عمدتا بدون مجوز شهرداری ساخته شده است.

شهرک عزیزی در زمان ساخت عمدتا بدون مجوز شهرداری ساخته شده است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا تهران، مهندس مسعود مختاری در دیدار مردمی در حسینیه چهارده معصوم علیهم السلام شهرک شهید عزیزی گفت، در شهرقدس ۳ محله کم‌برخوردار وجود دارد یکی از آن‌ها شهرک شهید عزیزی است. وی گفت،  دلیل آن نیز این است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا تهران، مهندس مسعود مختاری در دیدار مردمی در حسینیه چهارده معصوم علیهم السلام شهرک شهید عزیزی گفت، در شهرقدس ۳ محله کم‌برخوردار وجود دارد یکی از آن‌ها شهرک شهید عزیزی است.

وی گفت،  دلیل آن نیز این است که منطقه در زمان ساخت عمدتا با مجوز شهرداری ساخته نشده و به صورت شبانه و بدون نظارت ساخته نشده است.

شهردار شهر قدس افزود،  این منطقه به هیچ وجه رها نشده و در یک سال اخیر ایستگاه آتش نشانی، اورژانس، روشنایی، جدول گذاری، پیاده روسازی، آسفالت ساخته و تعبیه شده است.

مختاری تاکید کرد، اگر زمین معروف به زمین کارخانه آسفالت توسط اداره اوقاف تحویل شهرداری داده شود، می‌توان مدرسه، پارک و مرکز درمانی ساخت.

وی اظهار داشت،  این منطقه باید بازسازی شود و با استفاده از تسهیلات دولتی توسط مردم ساخته شود و شهرداری ۱۰۰ درصد عوارض این منطقه را با همکاری شورای اسلامی معاف اعلام کرده است.

شهردار شهرقدس افزود، جدول گذاری برای هدایت آب سطحی و بارندگی است و برای هدایت فاضلاب است و در مناطقی شبکه فاضلاب در این منطقه انجام نشده است.

مختاری در پایان گفت،  فرهنگ سرای ۴ طبقه در ابتدای خیابان شهید عزیزی در هفته دولت افتتاح خواهد شد که بخشی از نیاز فرهنگی را تامین خواهد کرد.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد