تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1396 - 9:16
کد خبر : 6026

مجریان و ناظران انتخابات به مر قانون عمل کنند

مجریان و ناظران انتخابات به مر قانون عمل کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: حضور ما در صحنه سیاسی کشور مظهر ایمان و اعتقاد ما به خداست، ما بر اساس اعتقاد دینی، به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: حضور ما در صحنه سیاسی کشور مظهر ایمان و اعتقاد ما به خداست، ما بر اساس اعتقاد دینی، به پای صندوق‌های رأی می‌آییم چرا که دستور ولایت‌فقیه و مرجعیت است.

وی افزود: مادامی که انقلاب اسلامی رخ نداده بود، اسلام به متن، سیاست، جهاد، اقتصاد، فرهنگ و بازار نیامده بود. ما همه ساله در پای صندوق‌های رأی اعلام می‌کنیم که سکولار باطل است و جدایی دین از سیاست جهنمی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر عمل به مرّ قانون اظهار کرد: مجریان و ناظران انتخابات همگی باید به مرّ قانون عمل کنند و بین خود و خدا، عمل به قانون را مصلحت سیاسی و اجتماعی بدانند.

ادامه دارد…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد