تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398 - 19:34
کد خبر : 60207

باید مصمم قدم برداریم تا در امر به معروف نتیجه بگیریم

باید مصمم قدم برداریم تا در امر به معروف نتیجه بگیریم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام احمد عبداللهی‌نژاد بعد از ظهر امروز در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: کسانی را که در راه دین قدم بردارند و دین خدا را یاری می‌کنند مشمول نصرت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام احمد عبداللهی‌نژاد بعد از ظهر امروز در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: کسانی را که در راه دین قدم بردارند و دین خدا را یاری می‌کنند مشمول نصرت الهی می‌شوند، اگر در مسیر امر به معروف و نهی از منکر نیز مصمم قدم برداریم نتیجه خواهیم گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: امروز نیروهای انقلابی دست برتر را دارند که در هوای گرم و با زبان روزه برای اعتلای کلمه حق قدم برمی‌دارند.

امر به معروف با دستورالعمل و بخشنامه اجزایی نمی‌شود

محمد نظری عنوان کرد: در برابر سبک زندگی غربی که در حال ترویج در جامعه اسلامی است نیاز به امر به معروف از مسیرهای جهادی داریم.

معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ادامه داد: امر به معروف با دستورالعمل و بخشنامه حل نمی‌شود بلکه در این راه باید جوانانی را داشته باشیم که نسبت به منکر حساس باشند و حداقل تذکر لسانی بدهند.

وی خاطرنشان کرد: کار امر به معروف با عدد و رقم نیز حل نخواهد شد، از اینکه ۲ هزار تذکر به اصناف و ۱۶۴ گزارش به پلیس نظارت بر اماکن عمومی داده باشیم خوب است اما باید اثر آن در جامعه قابل احساس باشد.

نظری بیان کرد: ۴۰۰ نفر از پیشگامان امر به معروف به نظارت از اصناف به خصوص در حوزه البسه از دوخت تا فروشگاه مشغول خواهند شد، فعالیت در فضای مجازی از دیگر عرصه‌های مشارکت است که مردم می‌توانند پس از طی کردن دوره‌های آموزشی مربوطه به رصد مشغول شوند.

معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: در سند توسعه پایدار به دوچرخه‌سواری بانوان، موسیقی و کشف حجاب اشاره شده و عده‌ای در این شهر از این فعالیت‌ها حمایت می‌کنند، ۷۰ کلاس آموزش موسیقی و خوانندگی برای بانوان در این شهر برگزار می‌شود، برخی از برنامه‌های اجرای موسیقی که در گذر فرهنگی چهارباغ یا حاشیه زاینده‌رود برگزار می‌شود توسط گروه‌هایی حمایت و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

وی افزود: بخش دیگری از فعالیت‌های مجموعه مربوط به تذکر لسانی است که به صورت مستمر در گذر چهارباغ، حاشیه زاینده رود، مجموعه صفه و میدان امام (ره) با هماهنگی پلیس امنیت اخلاقی در حال اجرا است.

نظری در پایان خاطرنشان کرد: اولویت نخست ستاد امر به معروف و نهی از منکر نظارت بر مسؤولان است و هر کجا که حرکت در مسیر غیرقانونی را شاهد باشیم به طور جدی ورود خواهیم کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد