تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 مرداد 1398 - 13:47
کد خبر : 59789

خدمت به مردم بزرگترین معروف است

خدمت به مردم بزرگترین معروف است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست ستاد امر به معروف استان ایلام گفت: تلاش مسئولان در حوزه کاری خود برای ارتقای کیفی زندگی مردم، پاسخ به مطالبات آنان و گوش دادن به درد نیازمندان جامعه بزرگترین

خدمت به مردم بزرگترین معروف است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست ستاد امر به معروف استان ایلام گفت: تلاش مسئولان در حوزه کاری خود برای ارتقای کیفی زندگی مردم، پاسخ به مطالبات آنان و گوش دادن به درد نیازمندان جامعه بزرگترین معروف است.

وی ادامه داد: اگر معروف را شناخته شده و پسندیده بدانیم آن چه مردم ولایت مدار استان ایلام در راستای تعالی جامعه شناخته شده و پسندیده می‌دانند معروف است و ما مسئولان موظف برآن هستیم که در گسترش معروف در جامعه نهایت تلاش را داشته باشیم.

سلیمانی دشتکی اجرای میز‌های خدمت و حضور مدیران در این میز‌ها و کیفی‌سازی آن وهمچنین پاسخ به مطالبات مردم به دور از تشریفات زائد را امر معروفی نام برد و بیان کرد: مدیری در استان ایلام به خدمت به مردم و با مردم بودن معتقد نباشند عمل منکر را انجام داده است.

 وی افزود: اسلام به امر به معروف و نهی از منکر عنایت زیادی دارد ، زیرا انجام همه واجبات و ترک همه محرمات به انجام این دو وظیفه الهی است و باید گفت حیات دین و قوام آن به حیات این دو واجب بستگی دارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر، خدمت به مردم است اظهار کرد: تبلیغ فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی برای آحاد جامعه و تبلغ و اجرای فرائض امر به معروف محصون کننده جامعه از رزائل است که توصیه بر آن است که مدیران استان به آن اهتمام ورزند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد