تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 9:39
کد خبر : 59677

دوره آموزش مقدماتی امر‌به‌معروف‌ و ‌نهی‌از‌منکر در همدان برگزار می‌شود

دوره آموزش مقدماتی امر‌به‌معروف‌ و ‌نهی‌از‌منکر در همدان برگزار می‌شود

میثم صابریون، مسئول طلایه داران معروف ستاد استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: آثار امر به معروف و نهی از منکر باید در نظام تعلیم و تربیت یک جامعه خود را نشان دهد.مسئول طلایه داران ستاد استان همدان با اشاره به اینکه برای دست یابی به نشانه‌ها و دستاورد‌های امر به

دوره آموزش مقدماتی امر‌به‌معروف‌ و ‌نهی‌از‌منکر در همدان برگزار می‌شودمیثم صابریون، مسئول طلایه داران معروف ستاد استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: آثار امر به معروف و نهی از منکر باید در نظام تعلیم و تربیت یک جامعه خود را نشان دهد.
مسئول طلایه داران ستاد استان همدان با اشاره به اینکه برای دست یابی به نشانه‌ها و دستاورد‌های امر به معروف و نهی از منکر ابتدا باید مقدمات اثر بخش این فریضه الهی فراهم شود، گفت: سازمان‌دهی و آموزش نیرو‌های موثر در این حوزه می‌تواند در تحقق این مهم موثر واقع شود.
وی با اشاره به اینکه این مجموعه اقدام به برگزاری دوره آموزش مقدماتی امر به معروف و نهی از منکر کرده است، گفت: دوره مقدماتی یا کوتاه مدت این طرح، فردا، پنج شنبه، ۳ مرداد ماه در دو بخش صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.
صابریون اضافه کرد: دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر صبح فردا از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۱:۳۰ در محل تالار فجر ویژه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، قضائی و اصناف است که پیش‌بینی می‌شود ۳۰۰ نفر از این دستگاه‌های مرتبط در این دوره حاضر شوند.
مسئول طلایه داران معروف ستاد استان ادامه داد: نوبت بعدازظهر این طرح در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان از ساعت ۱۷ تا نماز مغرب و عشا ویژه فعالان فرهنگی، طلاب، دانشجویان، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم است که پیش‌بینی می‌شود بیش از هزار نفر در این دوره شرکت کنند.
وی بیان کرد: این دوره آموزشی با حضور استاد تقوی، معاون فرهنگی، تحقیقات و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران و علی بهادری بازپرس شعبه ۲ دادسرای انقلاب برگزار می‌شود.
صابریون با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در سال ۹۸ در سه دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اجرایی می‌شود، بیان کرد: دوره میان مدت این طرح در قالب دوره‌های «تکمیلی و تخصصی» با محوریت آموزش شیوه‌ها و تکنیک‌های امر به معروف و نهی از منکر در هفته امر به معروف در ماه محرم برگزار می‌شود.
مسئول طلایه داران معروف استان ادامه داد: دوره پیشرفته یا بلند مدت طرح آموزش امر به معروف و نهی از منکر نیز با محوریت «تربیت مربی فریضتین» در طول سال جاری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد