تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 - 15:37
کد خبر : 59624

آمار ازدواج را با پرداخت وام نمی‌توان بالا برد

آمار ازدواج را با پرداخت وام نمی‌توان بالا برد

بناب- خبرنگار کیهان:مدیر کل ثبت احوال آذربایجان شرقی گفت: صرفاً با پرداخت وام نمی‌شود آمار ازدواج را افزایش داد.احد جوری، با اشاره به افزایش آمار طلاق در استان افزود: باید با همکاری نهادهای متولی امر، زمینه‌های ایجاد وقوع طلاق در جامعه ریشه‌یابی شود.جودی خاطرنشان کرد: وجود مشکلات اقتصادی، اعتیاد و فاصله طبقاتی و فرهنگی از

بناب- خبرنگار کیهان:
مدیر کل ثبت احوال آذربایجان شرقی گفت: صرفاً با پرداخت وام نمی‌شود آمار ازدواج را افزایش داد.
احد جوری، با اشاره به افزایش آمار طلاق در استان افزود: باید با همکاری نهادهای متولی امر، زمینه‌های ایجاد وقوع طلاق در جامعه ریشه‌یابی شود.
جودی خاطرنشان کرد: وجود مشکلات اقتصادی، اعتیاد و فاصله طبقاتی و فرهنگی از عوامل بروز طلاق بوده، و آمار آن در برخی مناطق و خانواده‌های مرفه‌نشین بیشتر از سایر نقاط و اقشار جامعه است.
این گزارش حاکی است، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بناب نیز اضافه کرد: در ۳ ماهه اول سال ۹۷ تعداد فوتی‌ها ۱۴۱ نفر بود که در سال ۹۸ این تعداد به ۱۹۴ نفر رسیده است.
اسماعیل‌نیا بیان کرد: در بحث ازدواج نیز در ۳ ماهه اول سال ۹۷ تعداد ازدواج‌ها ۳۹۴ مورد بوده که در مدت مشابه سال جاری این رقم ۳۳۰ نفر بوه و ۶۴ نفر کاهش نشان می‌دهد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در ۳ ماهه اول سال ۹۷ آمار طلاق در شهرستان بناب ۷۵ مورد بود که در سال ۹۸ این آمار ۷۴ نفر است و یک نفر کاهش یافته و جایگاه شهرستان بناب در بحث طلاق رتبه ششم استان آذربایجان شرقی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد