تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 - 20:34
کد خبر : 5954

نماز؛ عاملی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

نماز؛ عاملی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

حمزه کرم‌پور، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: نماز و اقامه نماز جماعت در کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی مؤثر است.وی به نقش بازدارنده نماز در برابر آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: در این راستا برگزاری برنامه‌هایی چون برگزاری

حمزه کرم‌پور، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: نماز و اقامه نماز جماعت در کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی مؤثر است.
وی به نقش بازدارنده نماز در برابر آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: در این راستا برگزاری برنامه‌هایی چون برگزاری گفتمان‌های دینی دارای اهمیت است.
کرم‌پور اظهار کرد: برنامه‌ریزی و تشکیل جلسات سخنرانی با موضوع نماز و اقامه نماز ظهر و عصر در مدارس از جمله برنامه‌های تأثیرگذار است.
وی گفت: تشویق به انجام این فریضه الهی گامی برای پیوند دادن فرزندان با دین و روش صحیح زندگی است.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: نماز بر اندیشه، گفتار و رفتار فرد اثر می‌گذارد و از این‌روی قدرتی مهم برای اطمینان قلب و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد