تاریخ انتشار : یکشنبه 23 تیر 1398 - 17:43
کد خبر : 59280

بزرگترین منکر در نظام جمهوری اسلامی بدبین کردن مردم نسبت به این نظام است

بزرگترین منکر در نظام جمهوری اسلامی بدبین کردن مردم نسبت به این نظام است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت:بزرگترین منکر در نظام جمهوری اسلامی بدبین کردن، دلسرد کردن و ناامید کردن مردم نسبت به این نظام است. وی بیان کرد :رویارویی با نظام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت:بزرگترین منکر در نظام جمهوری اسلامی بدبین کردن، دلسرد کردن و ناامید کردن مردم نسبت به این نظام است.

وی بیان کرد :رویارویی با نظام جمهوری اسلامی اکنون یک رویارویی نظامی و امنیتی نیست بلکه امروز همه تهاجم‌ها با ابعادی بسیار وسیع، حجیم، سنگین و کم سابقه شکل گرفته و هم در حال شکل گیری است، که نظام اسلامی در مقابل اینها باید نظامی پویا، زنده، آماده، مقاوم، ایستاده و آماده ضربه زدن به دشمن باشد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاهاگر ما بتوانیم فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، هنری، فرهنگی و اجتماعی به عنوان فرهنگی رایج و مسلط بر افکار و اعمال مردم بگردانیم در مقابل همه تهاجم‌ها و ابعاد سنگین آن محکم خواهیم ایستاد.

ریحانی بیان کرد : در این ۴۰ ساله انقلاب  ایستادگی کرده ایم و ایستادگی ما براساس فرهنگ ایستادگی، مقاومت و امر به معروف و نهی از منکر بوده که توانسته ایم بیاستیم و وارد گام دوم انقلاب شویم امروز بی حجابی به عنوان یک فرهنگ مبارزه جهان استکبار با نظام اسلامی و دهن کجی کردن در مقابل نظام مطرح است و اگر مواظبت نکنیم چهره نظام اسلامی را نازیبا جلوه می‌دهد.

وی گفت:خیلی از منکرها از بی حجابی بدترند اما دیده نمی‌شوند ولی بی حجابی چهره نظام اسلامی را خدشه دار می‌کند و نظام اسلامی باید زیبا دیده شود.

وی گفت:همه خوبی‌ها و ارزش‌ها در بستر امر به معروف شکل می‌گیرد و در قرآن مسیر ما را برای امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرده و از این رو وظیفه مردم و مسئولان نیز به روشنی مشخص شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد