تاریخ انتشار : جمعه 21 تیر 1398 - 10:30
کد خبر : 59173

اجمالی/به پای امر به معروف و نهی از منکر جان داده شده است

اجمالی/به پای امر به معروف و نهی از منکر جان داده شده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، گفت: ۲۲ روز جلسات کارشناسی امر به معروف و نهی از منکر در شهرکرد برگزار می‌شود، این جلسات یک دوره کارگاهی تخصصی ویژه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، گفت: ۲۲ روز جلسات کارشناسی امر به معروف و نهی از منکر در شهرکرد برگزار می‌شود، این جلسات یک دوره کارگاهی تخصصی ویژه امر به معروف و نهی از منکر هستند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه مهم دینی است که نباید بگذاریم فراموش شود، افزود: یکی از مشکلات  در جامعه این است که بسیاری از منکرها مثل برخی بی‌حجابی‌ها، برخی معملات مشکوک در بازار و…. منکر به حساب نمی‌آیند.

وی به هفته حجاب و عفاف اشاره و ادامه داد: مسئله حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه و جز ضرورت‌های دین خدا است، جامعه اسلامی باید این مسئله را با دقت و جدیت دنبال کند.

نکونام با تاکید بر اینکه به پای امر به معروف و نهی از منکر جان داده شده است بنابراین باید ایستاد و از آن دفاع کرد، عنوان کرد: همه نسبت به این معنا وظیفه داریم، دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و… باید با کمک مردم وظایف خود را انجام دهند.

خبر در حال تکمیل……

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد