تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 تیر 1398 - 7:44
کد خبر : 59033

ارتقاء خدمت‎گذاری با هسته‎های جهادی در قوه قضائیه

ارتقاء خدمت‎گذاری با هسته‎های جهادی در قوه قضائیه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، حمیدرضا  رستمی صبح امروز در همایش خادمیاران رضوی جهادگران فرهنگی اظهار کرد:  فعالیت‎های جمعی، داوطلبانه، غیر رسمی، خودسازماندهی شده و جهادی با الگوی فعالیت بسیج و مشارکت هماهنگی و به‌کارگیری همه ظرفیت‎ها  در هسته‎های جهادی دنبال

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، حمیدرضا  رستمی صبح امروز در همایش خادمیاران رضوی جهادگران فرهنگی اظهار کرد:  فعالیت‎های جمعی، داوطلبانه، غیر رسمی، خودسازماندهی شده و جهادی با الگوی فعالیت بسیج و مشارکت هماهنگی و به‌کارگیری همه ظرفیت‎ها  در هسته‎های جهادی دنبال می‎شود.

وی تصریح کرد: باید مردم و ظرفیت‎های مردم را به کمک قوه قضائیه بیاوریم و بسیاری از مسائل مثل اطاله دادرسی و ازدیاد پرونده‎ها را کاهش دهیم.

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه ادامه داد: یکی از وظایف که هسته‎های جهادی دارند این است که بتوانند مسیری را برای دخیل کردن مردم در برنامه‎های جهادی قوه قضائیه پیدا کنند.

رستمی افزود: سازماندهی تخصصی نخبگانی کمک‌کننده برای تصمیم درست و عاقلانه در سنوات گذشته وجود نداشته و این مهم منجر به آن شده که پرونده‎های زیادی در زمینه‎های مختلف داشته باشیم.

* ۲۸ دستگاه متولی در امر عفاف و حجاب در کشور وجود دارد

وی بیان کرد: ایجاد جهش در سلامت، کارآمدی دستگاه قضایی و ایجاد ترویج روحیه و کار جهادی در آحاد کارکنان دستگاه قضایی، نقش‌آفرینی یکایک کارکنان در تعالی فرهنگی خود و خانواده و ارتقاء روحیه خدمتگذاری و تکریم ارباب روجوع از  اهداف هسته‎های جهادی است.

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه متذکر شد: ۲۸ دستگاه متولی در امر عفاف و حجاب در کشور وجود دارد ولی به احکام و وظایف خود به درستی عمل نمی‎کنند و در قوه قضائیه نیز ما این مسائل را مطالبه‎گر نبودیم.

رستمی بیان کرد: هر یک از ما در مقام خانواده و جامعه مسؤولیتی داریم و اگر به درستی به آن عمل کنیم شاهد چنین شرایطی در سطح جامعه در حوزه عفاف و حجاب نخواهیم بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد