تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 7:20
کد خبر : 58974

راهپیمایی «حجاب و عفاف» در پاتاوه برگزار شد

راهپیمایی «حجاب و عفاف» در پاتاوه برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام ابراهیم چراغی، امام جمعه پاتاوه روز گذشته، ۱۸ تیرماه اظهار کرد: جایگاه امروز حجاب بین بانوان برخاسته از اعتقادات و انتخاب آن‌هاست که اگر خانواده به حجاب و پوشش عمیقاً اعتقاد داشته باشند، فرزندان

راهپیمایی «حجاب و عفاف» در پاتاوه برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام ابراهیم چراغی، امام جمعه پاتاوه روز گذشته، ۱۸ تیرماه اظهار کرد: جایگاه امروز حجاب بین بانوان برخاسته از اعتقادات و انتخاب آن‌هاست که اگر خانواده به حجاب و پوشش عمیقاً اعتقاد داشته باشند، فرزندان نیز به این مقوله بیشتر توجه می‌کنند.
وی افزود: تقویت عفاف و حجاب را باید از خانواده آغاز و والدین را با این مقوله و آسیب‌های بی‌حجابی در جامعه آشنا کنیم.
امام جمعه پاتاوه با بیان اینکه صدا و سیما و هنرمندان باید به عفاف و حجاب به‌صورت حقیقی توجه کنند، اضافه کرد: نقش آموزش و پرورش در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب بسیار مؤثر است.
حجت‌الاسلام چراغی بیان کرد: حجاب در دین اسلام محدودیت نیست، بلکه حجاب برای تعالی زن در نظر گرفته شده و نشان این امر بانوان حاضر در این همایش هستند.
یادآور می‌شود، همزمان با هفته «عفاف و حجاب» مردم شهر پاتاوه در حمایت از عفاف و حجاب مسیر پارک ولایت (گلزار شهدای گمنام‌)، جاده اصلی، خیابان امام خمینی‌(ره) تا مصلی امام هادی‌(ع) را راهپیمایی کردند. همچنین به جمعی از دختران و زنان شهر پاتاوه هدایایی اهدا شد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد