تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 8:02
کد خبر : 58897

آرامش روانی، فردی و اجتماعی از آثار مهم حجاب است

آرامش روانی، فردی و اجتماعی از آثار مهم حجاب است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منیژه وکیلی زاده در گفت و گو با زرین خبر، با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، اظهار کرد: به مناسبت هفته حجاب و عفاف برنامه های متنوعی در سطح حوزه ها و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منیژه وکیلی زاده در گفت و گو با زرین خبر، با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، اظهار کرد: به مناسبت هفته حجاب و عفاف برنامه های متنوعی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران در شهرستان میاندوآب برگزار می شود.

وی، افزود: برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری، جشن میلاد حضرت معصومه(س) و جشن دهه کرامت، مسابقات ورزشی و فرهنگی از جمله این برنامه ها است.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، گفت: هم چنین در راستای گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، تجمع و پیاده روی «مدافعان حریم خانواده» در میاندوآب برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه نابودی عفت و حجاب در جامعه اسلامی یکی از توطئه های اصلی دشمنان است، تصریح کرد: تلاش برای نابودی بنیان خانواده و تغییر سبک زندگی اسلامی و از بین بردن حیا وعفت عمومی، از جمله اهداف دشمنان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

وکیلی زاده ، با اشاره به اینکه حجاب مصونیت است نه محدودیت، اظهار کرد:  حجاب و عفاف در جامعه سبب پایداری و دوام نهاد مقدس خانواده و آرامش اجتماع وشخصیت زن در جامعه می شود.

وی، همچنین با بیان اینکه آگاه سازی بانوان و دختران در جامعه نسبت به اهداف شوم دشمنان یکی از وظایف ما است، افزود: دشمنان با جنگ نرم و امروزه با استفاده از شبکه های اجتماعی و بستر فضای مجازی، شخصیت و کرامت دختران را مورد هدف قرار داده اند و لذا بانوان باید با حفظ حجاب و عفاف خود، در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار و آگاه باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد