تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398 - 6:40
کد خبر : 58796

اجتماع عظیم «حافظان خانواده» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

اجتماع عظیم «حافظان خانواده» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، به مناسبت هفته حجاب و عفاف همایش و اجتماع مردمی حافظان خانواده در شهرکرد مرکز استان و شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود. این همایش روز سه‌شنبه ساعت ۱۸ در شهرکرد ـ پارک ملت،

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، به مناسبت هفته حجاب و عفاف همایش و اجتماع مردمی حافظان خانواده در شهرکرد مرکز استان و شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود. این همایش روز سه‌شنبه ساعت ۱۸ در شهرکرد ـ پارک ملت، جنب بوستان بانوان با سخنرانی حجت‌الاسلام دهنوی برگزار می‌شود.

همچنین این مراسم در شهرستان بروجن ساعت ۱۸ در پارک بانوان با سخنرانی حجت‌الاسلام هراتی مطق و در شهرستان اردل ساعت ۹:۳۰ صبح به سخنرانی حجت‌الاسلام دهنوی برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده در بوشهر برگزار می‌شودفیلم| برگزاری اجتماع بزرگ "حافظان حریم خانواده " در دیار ۱۵ خرداداجتماع بزرگ مردمی "حافظان حریم خانواده" در همدان برگزار شد

اجتماع حافظان حریم خانواده روز سه‌شنبه ساعت ۹ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام ملکپور در مصلی امام خمینی(ره) فارسان نیز برگزار می‌شود.

این همایش در روز چهارشنبه نیز در چشمه دیمه شهرستان کوهرنگ ساعت ۱۰ صبح با حضور حجت‌الاسلام حسین‌پور و در منطقه عشایر در مسجد صاحب الزمان سردشت روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح با حضور حجت‌الاسلام قاسم‌پور برگزار می‌شود.

همچنین در روز پنجشنبه این همایش در شهرستان کیار ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور حجت‌الاسلام علیمحمدی و در شهرستان سامان ساعت ۹ صبح با حضور حجت‌الاسلام تاجزاده و در شهرستان بن روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ عصر با حضور حجت‌الاسلام جعفری برگزار می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد