تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398 - 5:51
کد خبر : 58783

اجرای طرح چهره به چهره عفاف و حجاب در پایگاه‎های مقاومت بسیج

اجرای طرح چهره به چهره عفاف و حجاب در پایگاه‎های مقاومت بسیج

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهناز بیگ زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه طرح چهره به چهره یکی از طرح های اثر گذار بسیج جامعه زنان محسوب می شود که هرساله در استان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهناز بیگ زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه طرح چهره به چهره یکی از طرح های اثر گذار بسیج جامعه زنان محسوب می شود که هرساله در استان اجرایی می شود، افزود: در سال جاری ۲۰۰ نفر تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

این مسئول بیان داشت: تقویت و تعالی مربیان از نظر کمک به کاهش آسیب های اجتماعی،احیا و فرهنگ سازی و حساس کردن مردم و مربیان نسبت به مقوله حجاب و عفاف از اهداف این طرح محسوب می شود.

مسئول جذب و آموزش سازمان بسیج جامعه زنان استان زنجان خاطرنشان کرد: بسیج عمومی و مطالبه گری در بخش پوشش و تکمیل شبکه تبلیغ در حوزه امر به معروف و نهی از منکر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

بیگ زاده بیان داشت: این طرح از سوی مربی ها و سرمربیان به منظور جذب افراد به بسیج و تغییر رفتار آنها برای کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

وی گفت: در راستای اجرای طرح چهره به چهره عفاف و حجاب، سرگروه های حلقه های صالحین بر معیارهای لازم برای حجاب و اخلاقیات تاکید کرده و افراد شناسایی شده را با فرهنگ صحیح عفاف و حجاب آشنا می کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد