تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 8:47
کد خبر : 58716

اجرای برنامه نذر دانایی؛ برگزاری جشن ازدواج آسان ۴۰ زوج‌ جوان در یاسوج

اجرای برنامه نذر دانایی؛ برگزاری جشن ازدواج آسان ۴۰ زوج‌ جوان در یاسوج

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،ستار هدایتخواه ظهر امروز  با تشریح برنامه‌های دهه کرامت گفت: بزرگداشت شهدای مسجد گوهرشاد ۲۰ تیرماه با حضور میهمانی از کشور ژاپن در یاسوج برگزار می‌شود. وی با اشاره به تشکیل هیئت تخصصی عفاف و حجاب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،ستار هدایتخواه ظهر امروز  با تشریح برنامه‌های دهه کرامت گفت: بزرگداشت شهدای مسجد گوهرشاد ۲۰ تیرماه با حضور میهمانی از کشور ژاپن در یاسوج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل هیئت تخصصی عفاف و حجاب افزود: با توجه به اینکه زنان و دختران در تامین محصولات عفاف و حجاب با کیفیت و قیمت مناسب با مشکلاتی روبه‌رو هستند در راستای رفع این مشکل کارگاه تخصصی تولید و عرضه این محصولات در این دهه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

هدایتخواه ادامه داد: برگزاری کرسی‌های تلاوت رضوی، افتتاح مرکز مشاوره خانواده امام رضا (ع)، راه اندازی ایستگاه صلواتی، برپایی نمایشگه حجاب و عفاف در پارک‌ها، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی توسط نوجوانان در دو دهستان و راه اندازی مرکز ۱۲ هزار و ۵۰۰ قطعه‌ای پرورش طیور نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در دهه کرامت امسال است.

مسئول دفتر استانی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه  نذر دانایی  خبر داد و افزود: در این برنامه افرادی که کتاب‌های بدون استفاده در خانه دارند برای در اختیار قرار گرفتن جوانان در مناطق محروم و کمتر برخوردار روستایی هدیه می‌شود.

هدایتخواه بیان کرد: مرکز آموزش و سلامت خانواده امام رضا (ع) ۲ سال پیش در این استان راه اندازی شده و زوج‌های جوان در باشگاه زوج‌های جوان عضو و تا ۵ سال توسط مشاوران تحت پوشش قرار می‌گیرند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد