تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 5:37
کد خبر : 58691

کافه‌هایی که در سایه نبود نظارت صحیح تبدیل به مرکز بی‌بند و باری می‌شوند/ برگزاری پارتی مختلط در روزِ روشن و سکوت دستگاه‌های مسئول + فیلم

کافه‌هایی که در سایه نبود نظارت صحیح تبدیل به مرکز بی‌بند و باری می‌شوند/ برگزاری پارتی مختلط در روزِ روشن و سکوت دستگاه‌های مسئول + فیلم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، موضوع برخورد با بدحجابی و بی بند و باری در جامعه امری است که باید توسط دستگاه‌های متولی و ناظران مشخص شده از سوی مسئولان رسیدگی و بررسی دقیق شود. متاسفانه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، موضوع برخورد با بدحجابی و بی بند و باری در جامعه امری است که باید توسط دستگاه‌های متولی و ناظران مشخص شده از سوی مسئولان رسیدگی و بررسی دقیق شود.

متاسفانه سطح برخورد با منکرات در جامعه تا حدی تقلیل یافته که دیگر در سطح خیابان‌ها و اماکن عمومی هم شاهد قبح شکنی و تلاش برخی افراد برای خودنمایی از طریق رفتارهای نادرست و به دور از فرهنگ ایرانی ـ اسلامی می‌شویم.

این روزها که در هفته حجاب و عفاف به سر می‌بریم، دیده شدن رفتارهایی از سوی افراد خاص در فضای مجازی موجب حساسیت موضوع می‌شود، تا جایی که این رفتار به موضوع رقص و پارتی‌های روزانه در اماکن عمومی نظیر کافه‌ها نیز کشیده می‌شود.

پخش فیلم رقص ۲ دختر جوان با پوشش نامناسب در یکی از کافه‌های سطح شهر ارومیه آن‌هم در حضور تعدادی پسر که تماشاگر اوضاع هستند، نشان دهنده ضعف رسیدگی و نظارت بر اماکن عمومی و محل‌های تجمع چنین افرادی است.

اینکه مجوز این اماکن بر پایه چه اصول و مبنایی صادر شده و نظارت بر نحوه عملکرد و فعالیتشان توسط کدام دستگاه ناظر انجام می‌شود، سوالی است که همیشه در اذهان عمومی بوده و در شرایط فعلی و وضعیت نامناسب چنین محل‌هایی بیشتر از گذشته به چشم می‌آید.

در کنار این موضوع، نگاه نادرست مسئولین مرتبط با فرهنگ عمومی و جبهه‌گیری در برابر رسانه‌های پرداخت کننده به موضوع بدحجابی و بی بند و باری در معابر و اماکن عمومی باعث شده تا کمتر توجهی به این مقوله مهم شود و به نوعی میدان کافی برای خودنمایی و تظاهر به حرمت شکنی فراهم شده است.

زمانی که رسانه‌ها به کشف حجاب و بدحجابی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیرهای آبی اشاره می‌کنند و در قبال این موضوع اتهاماتی نظیر دشمنی با مردم و سیاهنمایی به آن‌ها داده می‌شود، چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی همانند کافه‌های سطح شهر نباید دور از انتظار باشد.

در این خصوص نکته قابل توجه و تامل است، نظارت و بررسی و رسیدگی دقیق و مناسب از سوی دستگاه‌های نظارتی و برخورد قانونی با افرادی است که این‌گونه وارد میدان بی بند و باری می‌شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد