تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 - 5:30
کد خبر : 5863

تریبونهای نماز جمعه جولانگاه تفکرات لیبرالی نیست

تریبونهای نماز جمعه جولانگاه تفکرات لیبرالی نیست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمره خبر ، در پی توهین یکی از اصلاح طلبان به جایگاه امام جمعه دره شهر، حجت الاسلام"عبداله شمسی" امام جمعه موقت دره شهر با ارسال بیانیه ای به این پایگاه خبری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمره خبر ، در پی توهین یکی از اصلاح طلبان به جایگاه امام جمعه دره شهر، حجت الاسلام"عبداله شمسی" امام جمعه موقت دره شهر با ارسال بیانیه ای به این پایگاه خبری این حرکت را محکوم کرد.

 

در این بیانیه امده است:

 

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

 

در پاسخ به بیانیه ای که امام جمعه ی شهر ولایتمدار دره شهر را به بهانه ی دفاع از  اهلبیت (ع) وحقوق مردم مورد حمله قرار داد:

 

از آخر کلامتان شروع می کنم آنجا که آیه قرآن را به بازی گرفته اید، ماهم هزاران  ویــل را نثار آنانی می کنیم که می خواهند نماز را از روح انداخته ظاهر آنرا مستمسکی برای رسیدن به آلاف و الوف دنیاییشان قرا دهند.

 

هزاران ویــل را نثار آنانی می کنیم  که می خواهند قیام و قعودشان چشم و گوش بسته بوده و راه را برای ترک تازی عده ای باز گذاشته تا حلقومهای سیری ناپزیرشان هم چنان به بلعیدن حقوق مردم مفتـــوح باشد.

 

چرا ادامه ی آیه ی قران را متذکر نشدید که می فرماید: ویــلٌ للمصلین الّذین هم عن صلاتهم ساهون الذین هم یرائون و یمنعون الماعون؟کدامین نماز گزاران ؟ آنانکه حقوق صاحبان انقلاب یعنی مظلومین و فقرا و جوانان را به حیله های متعدد به یغما برده اند و قصد سیر شدن وباز پس دادن آن به صاحبان اصلی شان را ندارند؟

 

ملت شریف شهرستان دره شهر همان گونه که مستحضرید پایگاه نماز جمعه یکی از ارکان اساسی و تاثیر گزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد که وظیفه ی آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی را پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به تاَسی از انقلاب نبوی رسول الله(ص) عهده دار گردیده تا مسائل و مصالح عمومی کشور،جهان اسلام ،وجامعه ی بین المللی را توسط خطیبی توانا وآگاه به مسائل روز به گوش همگان برساندوابزاری مقدس برای نجات مظلومان ، ستمدیدگان عالم و کوخ نشینان باشد.

 

حال پس از گذشت سالهای متمادی از عمر انقلاب ،در حالی که این پایگاه در اختیار شخصیتی عالم، فرزانه، شجاع،ولایتمدار،ساده زیست ومردمی در اوج اقتدارقرار گرفته و ندای پابرهنگان را منتشر وبر علیه سکوت و بزدلی به پا خواسته گویا اتاق فکر ِگروهی شناخته شده که الهه انکارشان رادر حال افول دیده اند و باید اربابی خود را بر ستم دیدگان ،فقرا ،جوانان بیکار،ورشکستگان متعدد اقتصادی به فراموشی بسپارند واز میز و صندلیهای خود دل کنده آنرا به صاحبان اصلی شان بسپارند چنان به هراس افتاده اند که حق گویی عالمی دانا را بر نمی تابندی و انتظار آن دارند تریبونهای نماز جمعه جولانگاه تفکرات لیبرالی گشته و به تمجید از کذابان بپردازد.

 

تمام مسلمانان برای بزرگان دین و امامانشان حرمت و  خط قرمز قائل بوده و حریم آنان را از ورود بازیگران سیرک همیشه محفوظ داشته اند اما تعجب آنجاست چرا عده ای به اصطلاح متفکر هنوز حاضر به برائت از این حرکت نبوده بلکه دانایان به دین و سیاست را که موضع انقلابی می گیرند مورد هجمه قرار داده و جسورانه بیانیه می دهند؟

 

 چرا عده ای که به پاس  خون شهــدا و تلاش محرومان و پا برهنگان بر مسند قدرتنداز سخنان روشنگرانه می ترسند؟آیا نباید از توهین های مکرر به ایرانیان عزیز پرده برداشت به این دلیل که حیثیت بر باد رفته ی برخی به فنا خواهد رفت؟

 

 

آیا جوان بودن امام جمعه آنچنان هراسناک می شود که بی پرده و جسورانه این جایگاه خطیر را مورد هجمه قرار می دهید؟مگر نمیدانید اهلبیت(ع)در عین جوانی بر کرسی پاسخگویی مطالبات عمومی مردم می نشستند و با شاهان و قلدران عصر خود به مبارزه می پرداختند؟

 

اگر عهده داری مسئولیتهای بزرگ توسط جوانان عیب بزرگی محسوب می شود بی شک بر مسند بودن پیران بی تحرک آماده کوچ به عالم آخرت بسی گرانتر..اگر صدا وسیمایی که باید دانشگاهی برای عموم باشد محل رقاصی عده ای گردیده مورد تذکر واقع گردد باعث ناراحتی عده ای می شود.

 

چرابه نماز دیگرا ن  ایراد گرفته و نماد تظلم خواهی کسانی می شوید که از اربابان شما لطمه ها دیده اند؟لذا از شمــا و اتاق فکـــرتان انتظار آن می رود حضور مردم در صحنه  و شخصیتی فرهیخته را  در دفاع از اهلبیت (ع) بغض آلود مورد حمله قرار ندهید..

 

اللهم عجـــل لولــــیک الفرج ــــ

 

عبداله شمس امام جمعه  موقت شهرستان دره شهر

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد