تاریخ انتشار : جمعه 14 تیر 1398 - 14:07
کد خبر : 58610

امام جمعه ایلام: تامین سلامت جامعه و نسل آینده با حجاب ممکن می‌شود

امام جمعه ایلام: تامین سلامت جامعه و نسل آینده با حجاب ممکن می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: تامین سلامت جامعه،  سلامتی نسل آینده و  نشرارزش‌های واقعی و والا با حجاب ممکن می‌شود. امام جمعه ایلام گفت: حجاب بیانگر آن

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: تامین سلامت جامعه،  سلامتی نسل آینده و  نشرارزش‌های واقعی و والا با حجاب ممکن می‌شود.

امام جمعه ایلام گفت: حجاب بیانگر آن است که حضور زن را در جامعه ارزشمند و تاثیرگذار و سازنده و عملی شایسته نزد خدای متعال است.

خطیب جمعه ایلام از  حجاب به‌عنوان زینت زن یاد کرد و خاطرنشان کرد: نوعی «مبارزه با نفس»، «جواز حضور در اجتماع »، «آرامش روانی جامعه»، «ایجاد امنیت» و «حفظ بنیاد خانواده» را به جامعه ارزانی می‌دارد و گوهر وجود زنان را از نگاه‌های حرز مصون می‌دارد.

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری؛ خطیب اولین نمازجمعه تهران در ماه رمضانآیت‌الله موحدی کرمانی؛ خطیب این هفته نمازجمعه تهرانگزارش: انفجار در نمازجمعه تهران؛ از استقامت آیت‌الله خامنه‌ای تا شعار مردم علیه منافقین

وی با توصیه به بانوان به الگوپذیری از حضرت معصومه(س) آنان را به توصیه به رعایت به حجاب و حفظ گوهره وجود خود از نگاه نامحرمان دانست.

در ادامه خطبه‌های نماز جمعه امروز ایلام خطیب جمعه ایلام به اقدامات آمریکا برای برهم زدن وحدت جهان اسلام و اقدام به تهدید و تحریم ایران پرداخت و خاطرنشان کرد: آمریکا در تمام اقدامات خود در برابر ایران بازنده اصلی بوده و امروز در مقابل ایران با سرافکندگی ملتسمانه انتظار و درخواست مذاکره بدون پیش شرط را دارد.

کریمی تبار شکست آمریکا در منطقه را حتمی دانست و یادآور شد: در تقابل اراده‌ها این اراده ملت بزرگ ایران به رهبری مقام معظم رهبری است که در این تقابل پیروز میدان و سرافراز در تاریخ است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد