تاریخ انتشار : جمعه 14 تیر 1398 - 3:37
کد خبر : 58571

نباید در برابر تهاجمات سخت و نرم دشمن ضعیف بود

نباید در برابر تهاجمات سخت و نرم دشمن ضعیف بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده امشب در هشتمین یادواره ۳۲ شهید منطقه سرآسیاب فرسنگی کرمان با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا، آن بزرگوار را میراث‌دار علم الهی و کرسی درس و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده امشب در هشتمین یادواره ۳۲ شهید منطقه سرآسیاب فرسنگی کرمان با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا، آن بزرگوار را میراث‌دار علم الهی و کرسی درس و معرفت دانست و اظهار داشت: حضور آن بانوی بزرگوار موجب ترویج تشیّع در ایران اسلامی بود و امروز از برکت حضور آن بزرگوار شهر قم به عنوان مهد علم، کانون توجهات دنیا واقع شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه بیان داشت: هجرت، یکی از موضوعات تاریخ و تمدن اسلامی است و بسیاری از ائمه و بزرگان دین ما یکی از سرفصل‌های زندگی‌شان بحث هجرت است.

علیزاده دو عنصر مقاومت و مجاهدت را عامل عزت و اقتدار برای ملت، انقلاب، نظام و جهان تشیع و اسلام برشمرد و گفت: آن‌چه ما را در این دنیای پر از فسق و فجور جاودانه می‎کند دو عنصر مقاومت و مجاهدت است.

وی خاطرنشان کرد: عصاره‌ مسلمانی و شیعه‌گری همین است یک مسلمان و شیعه‎ ناب، اهل مقاومت و ایستادگی با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در برابر دشمن است.

استقامت و صبوری رمز عزت و ماندگاری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه ابراز داشت: نباید در برابر تهاجمات سخت و نرم دشمن ضعیف بود، استقامت و صبوری رمز عزت و ماندگاری است، این درس را شهدا از صدر اسلام تا به حال به ما داده‌اند.

علیزاده افزود: عزت اسلام، رهبری عزیز و ملت ما امروز در سایه مقاومت و ایستادگی بر حقانیت دین مبین اسلام حاصل شده است.

وی با قرائت آیه‌ای از قران کریم اظهار کرد: مواردی ممکن است دشمن بخواهد با پنبه سرتان را ببرد، از طرفی با تحریم به شما فشار آورد و از طرف دیگر با وعده‌های پوچ شما را پای میز مذاکره بکشاند، یک روز به نام گفتگوی تمدن‌ها و یک روز به نام برجام و دشمن تنها به‌دنبال سلطه بر ملت ما است.

علیزاده با بیان اینکه برخی معتقدند بدون کدخدا نمی‎شود، زندگی کرد، افزود: آن‌چه در دهه‌ اخیر باعث شده زبان دشمنان اسلام بر علیه ما دراز شود، جسارت کنند و دست به اقداماتی بزنند، قطعا گرا دادن آدم‌های سست ایمان و سست عقیده از داخل است.

وی تاکید نمود: دشمنان و کفار در کمین نشسته‎اند تا ما پیشینه‌ تمدنی خود و سرمایه‌های عزت و افتخار خود از جمله شهیدان را فراموش کنیم.

علیزاده افزود: آخر امسال ملت ما با آزمون بزرگ دیگری در زمینه انتخابات مواجه خواهد بود، ای کاش می‌شد وعده و وعیدهای کاندیداها در دو انتخابات گذشته که بعضاً آب به آسیاب دشمن ریختند، برای مردم بازخوانی شود.

کشور فقیری نیستیم که این‌همه گرفتار فقر اقتصادی باشیم

وی با اشاره به گلایه‌مندی مردم از اوضاع اقتصادی کشور تاکید کرد: مردم باید حواس‌شان را جمع کنند، اوضاع گله‌مند امروز نتیجه انتخابی است که خودشان داشته‌اند، باید آگاهانه انتخاب کنیم، وقتی غافل می‌شویم نتیجه این می‌شود که بلادرنگ گرگ‌های در کمین نشسته، خوی درندگی خود را نمایان می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه با بیان اینکه خیلی از مسئولین ما پای سفره شهدا نشسته‌اند ولی متاسفانه غافلند و نمکدان می‌شکنند، گفت: ما کشور فقیری نیستیم که این‌همه گرفتار فقر اقتصادی باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه افزود: فرهنگ عمومی جاری، در خور ملت شهیدپرور ما نیست، اگر کسی بخواهد از ارزش‌ها، حجاب و عفاف دفاع کند، در همین نشریاتی که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند، سر و صدا به‌پا می‌شود.

قانون امر به معروف و نهی از منکر در بایگانی دولت خاک می‌خورد

علیزاده در ادامه گفت: قانون امر به معروف و نهی از منکر دو سال است در بایگانی دولت خاک می‌خورد، در اوائل انقلاب امام رضوان الله تعالی دستور دادند نهادی تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود، آن روز برخی لیبرال مآب‌ها گفتند این‌ها می‌خواهند کشور را به منبر و مسجد تبدیل کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر جامعه‌ سالم می‌خواهیم همه باید دغدغه‌مند باشیم، بعد از مقاومت، داشتن روحیه‌ جهادی آن روی دیگر پیام شهداست، ما برای گم نکردن راه، به برگزاری یادواره‌های شهدا نیازمندیم.

علیزاده با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس درس‌هایی از کربلا را در عرصه‌ عمل با خون خود پس دادند، تصریح کرد: در این بزم شهدا عهد ببندیم با ایستادگی در راه خدا و حفظ ارزش‌ها، راست قامت و جاودانه بمانیم و بدانیم امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی گفت: رئیس جمهورمان بعد از سفر نخست وزیر ژاپن و آوردن پیام ترامپ برای رهبر عزیزمان، سفری به تاجیکستان و چین داشت که آن‌جا مسئولین آن کشورها صلابت رهبر ایران را در این دیدار با غرور یادآوری می‌کنند، اما برخی متاسفانه در داخل پای سفره شهدا نشسته‌اند و قدردان خون شهدا نیستند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از فارس، شهیدان عبدالمهدی مغفوری، علی‌اکبر بختیاری، محمدعلی ابراهیمی و علیرضا اشرف‌گنجویی از شهدای شاخص این منطقه هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد