تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 تیر 1398 - 14:10
کد خبر : 58552

همایش بررسی آسیب‌های اجتماعی ۱۷ مهر در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود

همایش بررسی آسیب‌های اجتماعی ۱۷ مهر در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین همایش ملی آسیب‌های اجتماعی در ۱۷ مهر امسال در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود. مفاهیم و مبانی نظری، مدل‌های تبیین، شیوع شناسی، نقش و کارکرد‌های مشاوره و روانشناسی، مطالعات تطبیقی در حوزه پیشگیری، پیشگیری‌های انتظامی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین همایش ملی آسیب‌های اجتماعی در ۱۷ مهر امسال در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

مفاهیم و مبانی نظری، مدل‌های تبیین، شیوع شناسی، نقش و کارکرد‌های مشاوره و روانشناسی، مطالعات تطبیقی در حوزه پیشگیری، پیشگیری‌های انتظامی از آسیب‌های اجتماعی، توانبخشی نقش مدرسه و خانواده، آسیب‌های نوپدید، مداخله و پیشگیری از طلاق، اعتیاد، خودکشی، ایدز، جرم، سرقت، ازدواج سفید، روابط فرازناشویی، نقش ورزش در سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اثرات فقر و بیکاری و آسیب‌های اجتماعی در اردبیل از محور‌های تعیین شده برای این همایش است.

پژوهشگران برای ثبت نام در این همایش تا ۱۷ شهریور امسال فرصت دارند و می‌توانند مقالات خود را تا ۵ مهر به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

حضور در این همایش امتیاز بازآموزی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی، مجوز از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و چاپ مقالات برگزیده در مجلات علمی پژوهشی، از امتیازات شرکت در این همایش است. آخر هفته////همایش بررسی آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد