تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 18:00
کد خبر : 58345

پلیس هتاکی به ارزش‌ها را برنمی‌تابد

پلیس هتاکی به ارزش‌ها را برنمی‌تابد

سرتیپ ایوب سلیمانی در آیین معرفی سرهنگ عبدالله حسینی بعنوان فرمانده جدید انتظامی استان سمنان افزود: نمی‌توان در برابر فردی که اعتقادها و ارزش‌ها را به سخره می‌گیرد و هتاکی می‌کند چشم‌پوشی داشت، بی‌شک این اقدام نشان از برنامه‌ریزی دشمن است و ممکن است توسعه یابد.وی یادآور شد: برخی مسائل پیچیده است و عده‌ای می‌خواهند

سرتیپ ایوب سلیمانی در آیین معرفی سرهنگ عبدالله حسینی بعنوان فرمانده جدید انتظامی استان سمنان افزود: نمی‌توان در برابر فردی که اعتقادها و ارزش‌ها را به سخره می‌گیرد و هتاکی می‌کند چشم‌پوشی داشت، بی‌شک این اقدام نشان از برنامه‌ریزی دشمن است و ممکن است توسعه یابد.
وی یادآور شد: برخی مسائل پیچیده است و عده‌ای می‌خواهند پلیس را با این دست موارد به چالش بکشند.
وی با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی، افزود: برخی حرکت‌های برنامه‌ریزی شده دیگر رفتاری برخاسته از جوانی و شیطنت جوان‌ها نیست و اباهی‌گری است.
وی افزود: پلیس با آنان که غافلند و خطا می‌کنند رافت دارد، ولی با کسانی که با برنامه قبلی ارزش‌های مردم را به مسخره می‌گیرند برخورد می‌کند و هیچ ملاطفتی ندارد، این افراد چنددرصد بیشتر نیستند، از دختران انقلاب آغاز کردند، چهارشنبه‌های سفید را به راه انداختند و روزبه‌روز و نوع به نوع جریان جدید به راه می‌اندازند، پلیس با این رفتارها مسامحه نمی‌کند.
وی با اشاره به رخدادهای اخیر نظیر اتفاق مقابل مسجد در تبریز و انجام رفتار ناشایست توسط چند فرد، گفت: افرادی که ارزش‌های کشور را به سخره می‌گیرند و سپس از رفتارهای زشت خود فیلم منتشر می‌کنند نمی‌توان ناآگاه فرض کرد.
سلیمانی بیان کرد: طبق پژوهش‌های دانشگاهی، مردم کشور بیش از ۹۰ درصد به حجاب، پوشیدگی و حیا اعتقاد دارند، نیمی به حجاب شرعی و نیمی به حجاب عرفی اعتقاد دارند.
جانشین فرماندهی ناجا کشور تاکید کرد: کشف حجاب در حریم عمومی طبق نص قانون جرم است، پلیس درباره حجاب مشفقانه تذکر می‌دهد، توصیه می‌کند و حتی در صورت نیاز دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند و اگر افراد بر بی‌حجابی اصرار داشته باشند، به مراجع قضایی ارجاع می‌شوند.
وی بیان کرد: پلیس سال ۹۸ در برابر رویکردهای دشمن علیه ایران اسلامی ۱۰ برنامه اساسی دارد که مقابله با ناهنجاری‌ها، موادمخدر، قاچاق، سرقت و امنیت فضای مجازی، از این برنامه‌هاست.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد