تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 - 9:31
کد خبر : 5834

برپایی ۱۲۰ نمایشگاه «حریم کوثر» در مدارس دخترانه دزفول، اندیمشک و شوشتر

برپایی ۱۲۰ نمایشگاه «حریم کوثر» در مدارس دخترانه دزفول، اندیمشک و شوشتر

حمید پرتویی‌پور، مدیر کانون فرهنگی الغدیر مسجد حسینی دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اجرای طرح «حریم کوثر» در آموزشگاه‌های دزفول، اندیمشک و شوشتر بیان کرد: با اجرای طرح حریم کوثر پوسترهایی با موضوع محوری حجاب و عفاف در میان مدارس دخترانه این شهرستان‌ها توزیع شد و بخشی از

حمید پرتویی‌پور، مدیر کانون فرهنگی الغدیر مسجد حسینی دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اجرای طرح «حریم کوثر» در آموزشگاه‌های دزفول، اندیمشک و شوشتر بیان کرد: با اجرای طرح حریم کوثر پوسترهایی با موضوع محوری حجاب و عفاف در میان مدارس دخترانه این شهرستان‌ها توزیع شد و بخشی از این پوسترها که حاوی داستان پیرامون این موضوع هستند همه روزه در برنامه صبحگاهی برای دانش‌آموزان قرائت می‌شد.

وی اظهار کرد: ۸۰ آموزشگاه دخترانه در شهرستان دزفول این طرح را اجرا کردند و مطابق سال‌های گذشته در هفته پایانی سال تحصیلی نمایشگاهی از پوسترهای «حریم کوثر» در این مدارس دخترانه دایر خواهد شد.

پرتویی پور با بیان اینکه امسال سال چهارم اجرای این طرح در مدارس است، گفت: شهرستان‌های شوشتر و اندیمشک نیز این طرح را در برخی از آموزشگاه‌های دخترانه خود اجرا کردند و در مجموع ۱۲۰ مدرسه نمایشگاه‌ «حریم کوثر» را برای دانش آموزان خود برگزار می‌کنند.

مدیر کانون فرهنگی الغدیر مسجد حسینی ادامه داد: از مربیان پرورشی هر مدرسه نیز خواسته شده است نظرات دانش‌آموزان را درباره پوسترها و محتوای آنها دریافت و به ما منعکس کنند. این پوسترها در زمینه حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر و فضای مجازی تهیه شده است. مطالب گردآوری شده در این زمینه‌ها اکثراً در قالب داستان کوتاه، جملات و اشعار دوبیتی ارائه شده‌اند.

این فعال فرهنگی گفت: پیش از اجرای این طرح در مدارس، پوسترها در اختیار شخصیت‌های صاحب‌نظر از جمله امام جمعه شهرستان قرار می‌گیرند تا نقد و بررسی شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد