تاریخ انتشار : جمعه 7 تیر 1398 - 15:32
کد خبر : 58281

تحریم‌های آمریکا برای ترامپ مصرف داخلی دارد

تحریم‌های آمریکا برای ترامپ مصرف داخلی دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: امام صادق (ع) برنامه ریزی و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: امام صادق (ع) برنامه ریزی و تدبیر در معیشت، صبر و مقاومت در مصائب و تفقه در دین را از احتیاجات یک مومن می دانند.

دری نجف آبادی افزود: اگر برای هر انسان دو بال در نظر بگیریم که یک بال آن جهاد، شهادت، عشق و ایثار باشد و بال دیگر هم راه علم، کرامت، انسانیت و آرمان گرایی، این دو بال را می توان به صورت شاخص در امام حسین (ع) و امام صادق (ع) یافت چرا که هر چه داریم از برکت این دو امام بزرگوار است.

رهنمود های رهبری در خصوص قوه قضاییه راه گشاست

وی ضمن گرامی داشت هفته قوه قضاییه و تبریک به کارکنان این قوه عنوان کرد: رهنمودهای رهبری در خصوص قوه قضاییه راهگشاست. امیدواریم که در اسرع وقت سند تحول در قوه قضاییه ارائه شود و در عمل نیز محقق گردد و همچنین در این دوره از مجموعه تلاش‌ها، ظرفیت‌ها و تجربه‌های ۴۰ سال گذشته روسای قبلی و قضات حاضر در این قوه استفاده لازم به عمل آید.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امیدواریم که در گام دوم قوه قضاییه به‌عنوان سند افتخار انقلاب اسلامی و برگ زرینی در دفاع از مظلوم و احقاق حقوق عامه، مبارزه با ظلم و اجحاف و بی‌عدالتی، پیشگیری از جرم و اصلاح ساختار قضایی و … نقش ایفا کند و در کنار دیگر دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف همچون مبارزه با فساد خصوصاً مبارزه با فسادهای سازمان‌یافته‌ای چون مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز و … بتواند موفق باشد.

وی بیان کرد: از مردم می‌خواهیم که در برقراری نظم و عدالت به قوه قضاییه و نیروی انتظامی کمک کنند. مردم نباید تحت تأثیر انسان دلقکی که در آمریکا و اروپا جا خوش کرده و ابزاردست دشمن شده است و با رسانه‌های مختلف سعی بر جوسازی در جامعه ما را دارد قرار گیرند. باید در مقابل این جوسازی از این سرمایه عظیمِ عزت و شرف و عفاف که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است با چنگ و دندان دفاع کنیم. وظیفه همه ما امربه‌معروف و نهی از منکر است.

امروز حجاب بحث فردی نیست بلکه بار سیاسی دارد

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: در حال حاضر دیگر حجاب بحث فردی نیست و بحث آبروی نظام اسلامی است. امروز حجاب بار سیاسی دارد و دشمنان ما نسبت به این مسئله با تمام وجود تلاش می‌کنند. همه زنان و مردان عفیف باید هوشیار باشند تا عده‌ای حجاب به‌عنوان پرچم شرف، عزت، کرامت، خانواده و قداست خانواده را زیر سؤال نبرند.

وی اضافه کرد: البته باید برخوردها نیز حکیمانه باشد چراکه دشمنان آماده سوءاستفاده از این قضایا هستند و باید برای پاسداری از ارزش‌ها حکیمانه برخورد کرد.

امام‌جمعه اراک ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: شهید بهشتی شخصی شاخص و تراز، فقیه اندیشمند و باکرامت و یک افتخار بزرگ برای اسلام و جمهوری اسلامی بود. همچنین شهدای هفتم تیر از زبده‌ترین و باصفاترین افراد بودند.

وی اظهار کرد: جنایتکاران منافق که ۱۷ هزار نفر را در این کشور ترور کرده‌اند چنین شخصیت‌هایی چون بهشتی و رجایی و صیاد شیرازی را ترور کردند که قابل‌بخشش نیست و این جنایت از دامان آمریکا و رژیم صهیونیستی پاک نمی‌شود.

دری نجف‌آبادی به کنفرانس منامه بحرین پرداخت و عنوان کرد: کوردل‌های آمریکایی و صهیونیستی می‌خواهند برای جریان اسلام تصمیم بگیرند. این‌ها حرف از حقوق بشر آمریکایی می‌زنند که باید گفت نمونه‌هایی از این حقوق بشر آمریکایی را در یمن، سوریه و … می‌بینیم و حادثه تجاوز موشکی آمریکا در خلیج‌فارس به هواپیمای مسافربری ایران نمونه دیگری از این حقوق بشر است.

تحریم‌های جدید آمریکا مصرف داخلی دارد

وی در خصوص تحریم‌های جدید آمریکا تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب و وزیر امور خارجه را تحریم می‌کنند. بعد حرف از مذاکره هم می‌زنند. البته باید گفت این‌ها مصرف داخلی دارد و ترامپ سعی دارد با این دست اقدامات برای مقابله با دموکرات‌ها برگ برنده‌ای برای خود ایجاد کند و این تحریم‌ها و فرستادن واسطه‌ها بازی است. بازی‌ای که برای رسیدن به اهداف کثیف خودش طراحی شده است.

راهی جز مقاومت برای مقابله با زورگویان وجود ندارد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه برای مقابله با زورگویان و جنایتکاران راهی جز مقاومت وجود ندارد خاطر نشان کرد: ما درس مقاومت را از دانشگاه اسلام و کربلا آموخته ایم و حالا هم با تمام وجود در مقابل توطئه های دشمنان می ایستیم و قطعا پیروز خواهیم بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد