تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تیر 1398 - 18:17
کد خبر : 58157

برخورد پلیس در ماجرای زن رقاص خیابان گلسار رشت هوشمندانه بود

برخورد پلیس در ماجرای زن رقاص خیابان گلسار رشت هوشمندانه بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از آستارا، حسن کربلایی عصر امروز در همایش طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر در مسجد محمد رسول‌الله (ص) این شهرستان اظهار کرد: عبارت «موسی به دین خود عیسی به دین خود» یک تفکر انگلیسی بود که با این تفکر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از آستارا، حسن کربلایی عصر امروز در همایش طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر در مسجد محمد رسول‌الله (ص) این شهرستان اظهار کرد: عبارت «موسی به دین خود عیسی به دین خود» یک تفکر انگلیسی بود که با این تفکر می‌خواستند مردم را نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت کنند.

وی با بیان اینکه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در مانع‌شدن از انجام یک منکر آن‌هم در خیابان خلاصه نمی‌شود، گفت: تشکیل جمهوری اسلامی ایران، سرنگون کردن رژیم طاغوت و جنگ هشت‌ساله با صدام بعثی ازجمله مصادیق بارز امربه‌معروف و نهی از منکر بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان گیلان ابزارهای استکبار جهانی جهت تهاجم فرهنگی و مقابله با نظام و انقلاب اسلامی را گوناگون دانست و افزود: رسانه و شبکه‌های مجازی ازجمله ابزارهای به‌روزی هستند که می‌توان به کمک آن‌ها در برابر تهاجم فرهنگی استکبار جهانی ایستادگی کرد.

کربلایی با اشاره به اینکه یک‌عده از امربه‌معروف و نهی‌ از منکر در خیابان هراس دارند و این هراس به‌واسطه شیطان در دل آن‌ها ایجادشده است، تصریح کرد: مدلینگ‌ها با پوشیدن لباس‌های مخصوص و در قبال دریافت پول در سطح شهر برای شرکت‌های اروپایی تبلیغ می‌کنند که دستگاه قضا، ناجا و سپاه باید با آن‌ها برخورد کند.

وی با تأکید براینکه برخورد مأموران نیروی انتظامی در ماجرای زن رقاص خیابان گلسار شهرستان رشت یک برخورد هوشمندانه بود، اذعان کرد: یک‌عده به دنبال این بودند تا از نحوه برخورد مأموران نیروی انتظامی با زن رقاص فیلم‌برداری کرده و جهت بد نشان دادن نظام آن را به شبکه‌های ماهواره‌ای ارسال کنند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان گیلان با اشاره به پروژه نفوذ دشمن از طریق مدیران نالایق دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: بخش اعظمی از پرونده‌های دادگستری به دلیل وجود مدیران نالایق به زدوبندهای مالی مربوط است و با هر زدوبندی حقی از بیت‌المال ضایع می‌شود.

کربلایی تحریم را یکی دیگر از ابزارهای دشمن جهت جنگ با ایران اسلامی دانست و گفت: تحریم می‌کنند تا زندگی برای مردم ایران سخت شود، زمانی که زندگی، سخت اداره شود مردم به خیابان‌ها می‌ریزند تا نسبت به دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی اعتراض کنند.

وی با بیان اینکه طرح ناظر یک طرح سراسری است که در سطح استان گیلان نیز اجرا می‌شود، افزود: در قالب این طرح افرادی که داخل خودرو اقدام به کشف حجاب می‌کنند شناسایی‌شده و از آن‌ها تعهد کتبی اخذ می‌شود که در صورت تکرار، خودرو به پارکینگ منتقل‌شده و شخص خاطی جریمه می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد