تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 9:37
کد خبر : 58011

معلمان دانش‌آموزان را با آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی آشنا کنند

معلمان دانش‌آموزان را با آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی آشنا کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان امروز، دوم تیرماه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف استان با اشاره به جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان امروز، دوم تیرماه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف استان با اشاره به جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در آموزه‌های اسلامی، اظهار کرد: فلسفه قیام حضرت امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود.
وی با تأکید بر اینکه با برنامه‌ریزی دقیق، برنامه‌ها محقق می‌شود، افزود: آموزش و پرورش یکی از حلقه‌های اساسی و دستگاه‌‌هایی است که می‌تواند در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف نقش مؤثری داشته باشد.
قربانی با اشاره به ضرورت همراهی و همکاری کلیه دستگاه‌های متولی و مسئول نسبت به تأثیرات شبکه‌های اجتماعی بر سبک زندگی مردم گفت: مربیان و معلمان باید نسبت به آگاه‌سازی دانش‌آموزان از مضرات شبکه‌های اجتماعی احساس مسئولیت بیشتر داشته و این آسیب‌ها را به دانش‌آموزان بشناسانند.
وی با اشاره به نقش‌آفرینی کلیه عوامل مدرسه در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان گفت: در این راستا باید کلیه عوامل مدرسه تمام توان خود را برای تربیت صحیح و اسلامی دانش‌آموزان بکار گیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان پرداخت و خواستار تمهید مقدمات لازم و کیفی‌سازی فعالیت‌ها شد و گفت: در اجرای برنامه باید همه جوانب کار در نظر گرفته شود.
وی در پایان بر ایمنی فضا و سلامت دانش‌آموزان و مراقبت‌های لازم بر فعالیت‌های تابستانی تاکید کرد و یادآور شد: باید از مربیان متعهد و متخصص برای غنی‌سازی اوقات فراغت استفاده کرد و ضرورت دارد فعالیت‌ها نیز مورد ارزیابی و نظارت قرار گیرد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد