تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 5:49
کد خبر : 57964

مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد تمدید شد

مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد تمدید شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز (یکشنبه ۲ تیرماه) بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در دستور کار داشت. مصوبه

مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد تمدید شدبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز (یکشنبه ۲ تیرماه) بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در دستور کار داشت.

مصوبه مجلس شورای اسلامی در این باره آن بود که مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد مصوب ۷/ ۸/ ۱۳۹۰ از تاریخ انقضای آن تا تاریخ ۳۰/‏۰۶/‏۱۳۹۹‬ با اصلاحاتی تمدید شود که شورای نگهبان ایراداتی را به آن وارد کرد.

نمایندگان در جلسه امروز همچنان بر مصوبه خود اصرار کردند که به علت وجود اختلاف نظر بین شورای نگهبان و مجلس درباره این مصوبه، لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد برای اعلام نظر نهایی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد