تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 13:20
کد خبر : 5793

هدف از برگزاری استارت‌آپ تقویت روحیه کارآفرینی در دانش‌آموزان است

هدف از برگزاری استارت‌آپ تقویت روحیه کارآفرینی در دانش‌آموزان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، بهزاد هروی ظهر امروز در نشست خبری «اولین رویداد ایده‌پردازی و خلق محصولات نوآورانه دانش‌آموزی» که در تالار شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، با اشاره به برگزاری نخستین استارت‌آپ دانش‌آموی در حوزه امر به معروف و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، بهزاد هروی ظهر امروز در نشست خبری «اولین رویداد ایده‌پردازی و خلق محصولات نوآورانه دانش‌آموزی» که در تالار شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، با اشاره به برگزاری نخستین استارت‌آپ دانش‌آموی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در کشور گفت: هدف اصلی استارتاپ‌ در دنیا آموزش و ترویج کارآفرینی در فضاهای مختلف برای طیف‌های گوناگون مخاطبان است.

مدیر شرکت دانش‌بنیان آوین ادامه داد: با بیان اینکه این استارت‌آپ ویژه دانش آموزان و در مراحل بعدی برای دانشجویان برگزار می‌شود.

وی هدف اصلی برگزاری این استارت‌آپ را تقویت روحیه کارآفرینی در دانش آموزان عنوان کرد و افزود: مدارس می‌توانند تا یک هفته مانده به برگزاری رویداد در پیش‌رویداد این استارت‌آپ شرکت کنند.

هروی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۵۰ ایده به دبیرخانه ارسال شده که در نهایت ۳۰ ایده برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی در ادامه خلاقیت در حوزه امر به معروف، تولید و انتشار محتوای دینی و اخلاقی و آموزش و یادگیری عموم به شیوه‌های خلاقانه را از محورهای این استارت‌آپ نام برد و یادآور شد: این محورها می‌تواند در قالب‌های مختلف اعم از محتوای الکترونیک، آموزش به شیوه‌های خلاقانه، طراحی بازی و غیره ارائه شود و هیچ محدودیتی در این زمینه برای دانش‌آموزان وجود ندارد.

مدیر شرکت دانش‌بنیان آوین با اشاره به اینکه استارت‌آپ در دو مرحله ویژه دختران و پسران برگزار می شود، گفت: مرحله پسران ۲۱ اردیبهشت ماه و مرحله ویژه دختران ۸ تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

وی به جوایز این استارت‌آپ نیز اشاره کرد و گفت: جایزه تیم اول، ۳ میلیون ریال به همراه ۵۰ درصد تخفیف شرکت در دوره «کارآفرین شو»، جایزه نفر دوم، ۲ میلیون ریال به همراه ۳۰ درصد تخفیف این دوره و جایزه نفر سوم مبلغ یک ‌میلیون ریال به همراه ۲۰ درصد تخفیف دوره خواهد بود. همچنین تیم‌های چارم تا دهم نیز از۱۰ درصد تخفیف دوره «کارآفرین شو» بهره‌مند می‌شوند.

هروی با اشاره به حمایت مرکز رشد فناوری دانشگاه فردوسی از تیم‌های برتر عنوان کرد: معرفی برگزیدگان به کارآفرینان مطرح به منظور پیاده سازی ایده‌های آنان از دیگر اقداماتی است که این مرکز در راستای حمایت از این افراد انجام خواهد داد. این ایده‌ها به دلیل خلاقانه بودن یقینا به سمت تجاری شدن هدایت می‌شوند.

وی همچنین بدیع و جدید بودن ایده، قابلیت اجرایی و پیاده‌سازی، کار گروهی، نوع پیش‌نمایش و دمو را از شاخصه‌های داوری این استارت‌آپ عنوان کرد.

مدیر شرکت دانش‌بنیان آوین در خاتمه یادآور شد: افراد درصورت تمایل می توانند به صورت حضوری به دبیرخانه این رویداد به نشانی بزرگراه شهید کلانتری، دانشگاه فرهنگیان، موزه علوم مراجعه و یا با شماره‌های ۳۸۷۰۸۶۲۲ و ۳۸۷۸۸۸۶۲ تماس گیرند.

گفتنی‌ است نخستین رویداد ایده‌پردازی و خلق محصولات نوآورانه دانش‌آموزی با حمایت شورای امربه معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد و با مشارکت بنیاد علمی فرهنگی امام رضا(ع)، مرکز رشد و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد و شرکت دانش بنیان آوین برگزار می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد