تاریخ انتشار : جمعه 31 خرداد 1398 - 9:48
کد خبر : 57828

تنگه هرمز گورستان متجاوزان به خاک ایران خواهد بود/ آمریکا در جریان سفر نخست وزیر ژاپن به ایران ضربه فنی شد

تنگه هرمز گورستان متجاوزان به خاک ایران خواهد بود/ آمریکا در جریان سفر نخست وزیر ژاپن به ایران ضربه فنی شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا، «حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری»، خطیب موقت نماز جمعه تهران، با اشاره به تقوای الهی گفت: همه جامعه باید برای ارتقای تقوا تلاش کنند. شایسته است که با یک نگاه آسیب شناسانه، به محیط

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه خبر خبرگزاری برنا، «حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری»، خطیب موقت نماز جمعه تهران، با اشاره به تقوای الهی گفت: همه جامعه باید برای ارتقای تقوا تلاش کنند. شایسته است که با یک نگاه آسیب شناسانه، به محیط اجتماعی و زیستی خود نگاهی بیندازیم و موضوعاتی که با تقوای الهی فاصله دارند را شناسایی کرده و در یک همیارى جمعی برای ارتقا سطح تقوای الهی تلاش کنیم.

وی با اشاره به موضوع حجاب و عفاف اظهار کرد: این موضوع یک حکم بدیع، مترقی، جاری و ریشه دار از سوی خداوند است که به زمان و مکان خاصی محدود نیست. حق زن بودن و ارتقای منزلت انسانی آن ها در محیط اجتماعی بوسیله حجاب تأمین می شود. حجاب، انسان را محجوب و همچنین حجاب زیبایی های اخلاقی و فکری بانوان را نمایان می کند؛ فراموش نکنیم که حجاب تامین‌کننده حق زیست انسانی برای بانوان مومن است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری تاکید کرد: حجاب تامین کننده احترام به حقوق عموم انسان ها است، اگر حریم خصوصی وارد محیط عمومی شود، بنیان‌کن است و حجاب و عفاف مردها حریم خصوصی و عمومی را تعریف می کند. حجاب و عفاف از هوش معنوی بانوان صیانت می کند و سرمایه آن ها را در اختیار ارتقا جامعه اسلامی قرار می دهد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی در حریم هوایی کشورمان گفت: تنگه هرمز گورستان متجاوزان به خاک ایران خواهد بود.

وی با اشاره به سفر آبه شینزو نخست وزیر ژاپن به کشورمان ادامه داد: آمریکا در جریان فرستادن نخست‌وزیر ژاپن به ایران ضربه فنی شد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد