تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 5:11
کد خبر : 57737

رعایت حجاب بانوی مسلمان آمریکایی با ملحفه!

رعایت حجاب بانوی مسلمان آمریکایی با ملحفه!

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از «شیعه نیوز»، عایده شیف الکادی بانوی مسلمان آمریکایی، از زندان زنان شهرستان رامسی در ایالت مینه سوتای آمریکا به خاطر زیر پا گذاشتن حقوق مذهبی و حق داشتن حجاب اسلامی شکایت کرد. این بانوی مسلمان ۵۶ ساله در توصیف حادثه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از «شیعه نیوز»، عایده شیف الکادی بانوی مسلمان آمریکایی، از زندان زنان شهرستان رامسی در ایالت مینه سوتای آمریکا به خاطر زیر پا گذاشتن حقوق مذهبی و حق داشتن حجاب اسلامی شکایت کرد.

این بانوی مسلمان ۵۶ ساله در توصیف حادثه تلخی که برایش در این زندان در آگوست ۲۰۱۳ به وقوع پیوسته گفت که وی را مجبور کرده اند با وضعیت نامناسب در مقابل زندانبانان زن قرار بگیرد و سپس به زور از او عکسی بدون حجاب گرفته اند که بعدها در اینترنت منتشر شده است.

استفاده از ملحفه برای رعایت حجاب

وی گفت که مجبور شده از ملحفه برای رعایت حجاب خود استفاده کند. در این شکایت نامه همچنین آمده است که وی را ۲۳ ساعت در سلول انفرادی زندانی کرده اند. الکادی شکایت کرده که زندان حقوق قانونی او را زیر پا گذشته و به خاطر اعتقادات مذهبی اش وی را مورد تبعیض قرار داده است.

جان تونهایم، قاضی اصلی دادگاه منطقه ای ایالتی در مینه سوتا شکایت نامه مطرح شده توسط این بانوی مسلمان را مرتبط دانسته و دستور به ادامه روند دادرسی داد.

تونهایم نوشت: الکادی شواهد کافی ارائه داده که نشان می دهد حقوق قانونی او به وضوح زیر پا گذاشته شده اند.

وکلای الکادی می گویند موفقیت وی در دادگاه یک پیروزی برای وی و سایر زنان مسلمان محسوب می شود.

 کیتلینروز فیشر وکیل الکادی گفت: برای وی و دیگر زنان مسلمان مانند او این یک قدم نزدیک تر به عدالت و پذیرش در مینه سوتا است.

الکادی متولد و بزرگ شده ایالت اوهایو است. وی در سال ۲۰۰۵ به مینه سوتا نقل مکان کرده تا دخترش بتواند در رشته پزشکی تحصیل کند. وی در ژوئن ۲۰۱۳ دخترش را به خاطر یک وضعیت اورژانسی به بیمارستان منتقل کرد، و از جلسه دادگاه که به خاطر تخلف رانندگی بود بازماند و قاضی حکم بازداشت وی را صادر کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد