تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1398 - 10:22
کد خبر : 57605

نارضایتی مردم از ارسال پیامک‌های کشف حجاب

نارضایتی مردم از ارسال پیامک‌های کشف حجاب

عصر ایران: فاطمه سعیدی در مورد فضای که این روزها در مورد حجاب در کشور وجود دارد گفت: تحریم‌های آمریکا باعث ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه شده است و مردم زیر فشارهای اقتصادی هستند ‌در این شرایط مردم از ما به جز همدلی و همزبانی چیز دیگری را نمی‌خواهند. این عضو فراکسیون زنان مجلس ادامه

عصر ایران: فاطمه سعیدی در مورد فضای که این روزها در مورد حجاب در کشور وجود دارد گفت: تحریم‌های آمریکا باعث ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه شده است و مردم زیر فشارهای اقتصادی هستند ‌در این شرایط مردم از ما به جز همدلی و همزبانی چیز دیگری را نمی‌خواهند.

این عضو فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: کوبیدن بر طبل دوقطبی با هرعنوان و هر دلیلی و از هر جناح و طیفی در شرایط فعلی درست نیست. مردم ما نیاز به امید دارند، نباید بِه جای ایجاد امید در جامعه، مردم را دچاریاس کنیم چراکه با این شیوه مردم نسبت به همه امور و مسئولان بی اعتماد شوند.

سخنگوی فراکسیون امید بیان کرد: پیامک‌هایی که در روزهای اخیر برای مردم ارسال شده است درست نیست ما با این روند مخالف هستیم. ارسال پیامک به مردم برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر از موضع قهری بودن موضوع است .

سعیدی تصریح کرد: اگر ما به کمک رسانه‌ها بتوانیم فرهنگ سازی را در مورد حجاب انجام دهیم بسیار موثرتر از مواضع قهری است که این روزها تشدید شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: بسیاری از مراجعه کنندگان ما از ارسال این پیامک ها گلایه‌مند هستند و ما نیز دلیلی برای ارسال این پیامک ها نمی‌بینیم چراکه مردم بسیار اذیت می شوند، درگیر مسایلی چون دادن تعهد، جریمه ماشین و مشکلات دیگر می‌شوند که این خودش زمینه ساز نارضایتی مردم می شود.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مقاوم ایران مقابل جنگ نظامی، جنگ اقتصادی و تهدیدات دشمن ایستاده اند و همواره با نظام همراه بوده اند، این مردم همان‌های هستند که ۲۲بهمن را باشکوه برگزار کردند و بِه دنیا نشان دادند که در مقابل تحریم ها و فشار اقتصادی همدل و همزمان هستند و جواب قدردانی از این مردم اینگونه برخوردهای قهری و تهدید آمیز نیست،لیاقت مردم ما بیشتر از این چیزهاست.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از اینکه فرهنگ سازی لازم برای حجاب در کشور انجام نشده است گفت: آموزش ما مشکل داشته است. در موضوعات پرورشی ما کم کاری شده است، البته ما باید در نظر داشته باشیم که جامعه ای که بروز می شود و دانش آموزان ما با یک کلید با دنیا ارتباط برقرار می کنند و ما نمی توانیم با همان روش‌های چند دهه قبل با آنها در ارتباط باشیم و باید نوع فرهنگ سازی‌مان را به روز کنیم.

وی در پایان گفت: متاسفانه در آموزش و پرورش ما همواره پیگیر حقوق معلمینی که به حق باید پیگیری شود بودیم ولی یادمان رفته است که دانش آموزان ما هم حق و حقوقی دارند و از جمله این حق و حقوق آموزش و پرورش درست است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد