تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1398 - 10:14
کد خبر : 57601

تقدیر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از اقدامات نیروی انتظامی

تقدیر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از اقدامات نیروی انتظامی

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس پلیس و مسئولان مبارزه با موادمخدر استان اظهار داشت: دشمن در حال ترویج سرگرمی‌های نفسانی، ایجاد اختلاف، موادمخدر و از بین

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس پلیس و مسئولان مبارزه با موادمخدر استان اظهار داشت: دشمن در حال ترویج سرگرمی‌های نفسانی، ایجاد اختلاف، موادمخدر و از بین بردن اراده و عقل انسان‌هاست تا فرهنگ ‌و اندیشه‌های قرآن را از آن‌ها بگیرد.

وی بیان کرد: گسترش، تولید و توزیع موادمخدر به دلیل تسلط بیگانگان و دشمنان بر جامعه‌ای بی‌ایمان و بی‌مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: از دشمنان چیزی جز دشمنی انتظار نمی‌رود که در این راستا مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان است.

قم| ۱۱ درصد تولید ناخالص ملی صرف مبارزه با مواد مخدر می‌شودقم| غرب قدردان تلاش ایران در مبارزه با مواد مخدر باشدقم| حوزه علمیه و ستاد مبارزه با مواد مخدر تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند

عبادی ادامه داد: ارزش اسلامی و انسانی فعالیت‌های پلیس مبارزه با موادمخدر بسیار پر اهمیت است که در این راستا مسئولان باید برای پیشگیری از مواد مخدر در جامعه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه نقشه تسلط همه جانبه بر انقلاب اسلامی را در ذهن دارد گفت: دشمن هر کاری بتواند از شبهه‌افکنی، تولید و توزیع مواد مخدر، توطئه، تقلب و دزدی را در فضای مجازی انجام می‌دهد تا نقشه خود را به سرانجام برساند.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی فعالیت‌های مهمی انجام می‌دهد که یکی از مهم‌ترین‌ آن‌ها مبارزه با مواد مخدر است ادامه داد: مواد مخدر اراده که مهم‌ترین شاخصه انسانی انسان است را ضایع می‌کند.

عبادی سستی در مقابل دشمنان را بسیار خطرناک عنوان و بیان کرد: دشمن به هیچ چیز رحم نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از کارهای نیروی انتظامی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است که امید است با فعالیت‌های خوب جامعه را از لغزشگاه نجات دهید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد