تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 12:45
کد خبر : 57541

‌‌لشکر مطالبه‌گری مجمع رهروان امر به معروف به عرصه مبارزه با فساد وارد می‌شود

‌‌لشکر مطالبه‌گری مجمع رهروان امر به معروف به عرصه مبارزه با فساد وارد می‌شود

– اخبار استانها – حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره طرح‌ مبارزه با فساد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان اظهار داشت: سال گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان به لشکر مطالبه‌گری اشاره و درباره سبک زندگی ایرانی اسلامی، مطالبه‌گری در ارتباط با تنبلی و

– اخبار استانها –

حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره طرح‌ مبارزه با فساد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان اظهار داشت: سال گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان به لشکر مطالبه‌گری اشاره و درباره سبک زندگی ایرانی اسلامی، مطالبه‌گری در ارتباط با تنبلی و اهمال‌کاری مسئولان، فضای مجازی و اقتصادی صحبت کردند.

وی افزود: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان نیز بر‌اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب برنامه‌ریزی کرده تا با حضور بیش از ۵ هزار عضو در مجمع رهروان در قالب لشکر مطالبه‌گری به صورت تخصصی در این موضوعات کار کنیم.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خاطرنشان کرد: نیروهای ما ساماندهی شده و آموزش دیدند و در حال حاضر در موضوعات اپلیکیشن ناظر بر کشف حجاب، هادیان اقتصادی و برخی دیگر نیز در قالب فضای مجازی کار می‌کنند و هدف این است که در مباحث خرد، کلان و فرهنگ‌سازی به صورت میدانی وارد مسائل شده و مطالبه‌گری و امر معروف و نهی از منکر را اجرا کنیم.

طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» مبارزه با فساد را متحول می‌کندجهانگیری: باید از عملکرد نظام در مبارزه با فساد قاطعانه دفاع کنیمیزد | پیشرفت جامعه مستلزم مطالبه‌گری رسانه‌ها و پاسخگویی مسئولان است

 وی در پاسخ به سئوالی درباره طرح هادیان اقتصادی تصریح کرد: آموزش هادیان اقتصادی را در ۱۸ جلسه با کمک سازمان بازرسی اصناف و نیروی انتظامی در عرصه قاچاق کالا انجام دادیم که آموزش دیدگان در حوزه فرهنگی کار کرده و در ادارات سخنان رهبر معظم انقلاب را تبیین می‌کنند.

صادق‌زاده بیان کرد: برخی دوستان نیز به صورت ناظر عملکرد اصناف را گزارش می‌دهند و در مسائل شرکت‌ها و قاچاق کالا گزارش‌هایی را جمع‌آوری کرده و به اداره اماکن، بازرسی اصناف و دستگاه‌های امنیتی ارجاع می‌دهیم، نمونه گزارش کار دوستان را نیز از اواسط ماه رمضان آغاز کرده‌ایم.

وی گفت: در مجموع ۵ هزار ناظر خاص و عام داریم که به صورت افتخاری آموزش دیده و در حوزه‌های تخصصی از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار داشت: اخیرا در حوزه سیاسی نیز فعالیت‌هایی داریم که در واقع حوزه مطالبه‌گری از مسئولان است و مواردی که در ارتباط با مسئولان رخ می‌دهد را به صورت بی سر و صدا و بدون اینکه آبروی مسئول برود خلاها و موارد را تذکر می‌دهند و در ادامه به ادارات ارجاع می‌دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد