تاریخ انتشار : جمعه 24 خرداد 1398 - 12:37
کد خبر : 57262

رزمایش رسانه‌ای امربه‌معروف در گیلان برگزار شد

رزمایش رسانه‌ای امربه‌معروف در گیلان برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از خمام، مهدی پارسا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر رسانه گیلانی یک قرارگاه فرهنگی امربه‌معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: در موضوع حمایت از خانم محجبه امربه‌معروف خمامی، رسانه‌ها با روشنگری و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از خمام، مهدی پارسا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر رسانه گیلانی یک قرارگاه فرهنگی امربه‌معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: در موضوع حمایت از خانم محجبه امربه‌معروف خمامی، رسانه‌ها با روشنگری و حمایت از فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر خوش درخشیدند.

وی با اشاره به انتشار خبر ضرب و شتم امربه‌معروف گیلانی در بیش از ۱۶۰ رسانه داخلی افزود: رسانه‌های گیلانی با دقت و سرعت در انتشار خبر، اجازه سوءاستفاده را به رسانه‌های ضدانقلاب و وابسته به لابی صهیونیستی و استکبار جهانی ندادند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه حجاب، دفاع از هویت زنان و دختران بوده، گفت: دشمن باهدف و برنامه جامعی به دنبال خدشه‌دار کردن حجاب بانوان ایرانی است که باید ترویج فرهنگ حجاب با روشنگری و آگاهی‌بخشی ادامه یابد.

پارسا با تقدیر از مدیران مسؤول و اصحاب رسانه گیلان در ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: از دادستان مرکز گیلان و مسؤولین قضایی بخش خمام و به‌ویژه امام‌جمعه این بخش سپاسگزاریم که موضوع هتک حرمت امربه‌معروف گیلانی را به‌صورت ویژه پیگیری کردند.

وی با بیان اینکه رزمایش رسانه‌ای حجاب اسلامی نیز تیرماه با همکاری فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای گیلان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: رسانه‌های انقلابی گیلان همواره درصحنه حاضر بوده و شاهد فعالیت چشمگیر رسانه‌ها در موضوعات فرهنگی و دینی هستیم که این فعالیت‌ها باید گسترش یابد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه ۵۴ درصد فعالان رسانه‌ای گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلان باهدف ارتقای جایگاه رسانه‌ای این قشر تشکیل‌شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد