تاریخ انتشار : جمعه 24 خرداد 1398 - 10:37
کد خبر : 57250

رعایت شئونات اسلامی بر همه مردم واجب است

رعایت شئونات اسلامی بر همه مردم واجب است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سقز، ماموستا سیدحسین حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه سقز با اشاره به اینکه دین اسلام برترین دین در جهان است، بر حفظ حجاب در سطح جامعه از سوی همه تاکید کرد. امام جمعه سقز ادامه داد:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سقز، ماموستا سیدحسین حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه سقز با اشاره به اینکه دین اسلام برترین دین در جهان است، بر حفظ حجاب در سطح جامعه از سوی همه تاکید کرد.

امام جمعه سقز ادامه داد: دین اسلام بر پایه رعایت موازین اسلامی پایه‌گذاری شده است و یکی از نشانه‌های رعایت اصول اسلامی حفظ حجاب برای زن و مرد مسلمان است.

وی رعایت مسئله شئونات اسلامی را بر همه مردم واجب دانست و گفت: بی‌گمان در روز قیامت انسان باید جوابگوی اعمال خود باشد که یکی از این اعمال رعایت حجاب بوده است.

امام جمعه سقز در ادامه خطبه‌ها به بزرگی و عظمت مسجد در بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: جایگاه مسجد در اسلام بسیار مهم است و باید با شرکت در برنامه‌های دینی در مساجد، همیشه مسجد را در بالاترین سطح جامعه ببینیم.

ماموستا حسینی افزود: دین اسلام از مساجد پایه‌گذاری و صادر شده است و باید همواره تلاش کنیم مساجد مملو از انسان مسلمان باشد تا جایگاه این پایه دین هر روز مستحکم‌تر شود.

وی در ادامه با تبریک هفته جهاد کشاورزی، کشاورزی را محور توسعه هر جامعه دانست و از مسئولان خواست در جهت رفع نیازهای کشاورزان تلاش کنند.

امام جمعه سقز اظهار داشت: آنچه بر روی سفره‌های مردم هست همه به نوعی از زحمات کشاورزان است و ما باید همواره قدردان تلاش‌های این فشر زحمتکش باشیم.

نماز جمعه شهر صاحب هم اقامه شد.

ماموستا ملاغفور مصونی امام جمعه شهر صاحب هم در خطبه‌های امروز جمعه این شهر با اشاره به اینکه پایه و اساس دین اسلام رعایت امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه است، بر اجرای این امر اسلامی تاکید کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد